elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 jeg mener, hva er det egentlig de sjekker?
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ikke prøvd det selv ennå, så det er sikkert noen som kan svare bedre enn meg, men... Etter hva jeg har forstått får du på deg et belte når du kommer inn til føden som du har på deg en stund som registrerer riene dine. Tror det er både antall og styrken på riene.
trulto1 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 du får det på deg og det registrerer att alt er bra m babyen og korleis riene dine er.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Men når de skal ta ctg før fødselen da? Har jo ikke rier da? Skal inn 18des til ctg registrering (vanlig oppfølging i tv.svangerskap) Men skjønner ikke helt hva de kan 'lese' av da hvis jeg ikke har rier
tvillinger i november Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Ctg registrerer pulsen til tvillingene dine, og du registrerer (trykker på en knapp for) hver bevegelse du kjenner hos tvillingene. Dette skrives ut på papir, og jordmoren kan så få et visst bilde av hvordan tvillingene trives i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå