Gå til innhold

Allergitabletter hjelper mot kvalme...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bekreftet legen min i dag... Jeg har bare kastet opp en gang i løpet av disse første 12 ukene, og det var den dagen jeg ikke tok allergitabletten min...

 

Hun nevnte og at tablettene tar svangerskapskløen...

 

Tenkte bare jeg ville nevne det, da jeg har forferdelig vondt av mange her, som sliter sånn med kvalmen.

 

Husk å spørre etter den gamle typen, da den er litt tryggere for barnet :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. dette er noe som virker for noen , men ikke alle :( kjempefint det virker på deg :) har prøvd både phenergan, afipram, reisesyketabletter men ingenting virker. sist svangerskap fikk jeg esucos men dette er desverre ikke i produksjon lengre

dessuten er det MANGE forskjellige merker allergimedisin , men er vel phenergan som er mest brukt mot svangerskapskvalme. men husk at en god del av merkene skal man IKKE bruke når man er gravid da de kan skade fosteret

Skrevet

Jeg var på ingen måte klar over at allergitabletter kunne hjelpe i det hele tatt, så jeg tenkte kanskje det var ny informasjon for andre også. Og det er jo verd å prøve tenkte jeg..

 

Jeg bruker Polaramin. Det er av den gamle typen, og i innholdsfortegnelsen står det "Kan benyttes av gravide og Ammende". Jeg fikk ny resept første gang jeg ble gravid, og har holdt meg til den siden for sikkerhets skyld.

 

Sammenhengen mellom allergitabletter og kvalme er jo ikke akkurat opplagt... ;o)

 

Jeg er glad jeg slipper å slite, men jeg har vondt av dem som ikke slipper unna!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...