Gå til innhold

Hvordan var det med reker igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man ikke spise det hvis man er gravid, eller var det når man ammet?

Eller begge deler??

Husker ikke dette legre jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du nyte både som gravid (de er kokt, rå reker er grå...) og som ammende (på matportalen sine sider for ammende ser du at de har gått bort fra å fraråde mat på bakgrunn av allergifrykt).

Skrevet

Du kan spise reker no men ikke når du ammer. Babyen kan få vondt i magen og få allergier:(

Har hørt mangen som har sagt det, så jeg skal no holde meg unna det når amme tiden kommer...

Skrevet

Det er bare tull at du ikke kan spise reker når du ammer. Det er et gammelt råd. Og rådet som gjelder nå er at man skal prøve seg frem med alt av mat når man ammer. Å fraråde en matsort pga. fare for allergi skjer kun i helt spesielle tilfeller hos enkelte personer med allergifortid el.

Så reker kan man som regel kose seg med både mens man er gravid, og når man ammer.

Skrevet

reker kan du spise både som gravid og ammende.. ;)

Man kan faktisk spise alt selv om man ammer.. spiste alt når jeg amma førstemann jeg iallefall..

Skrevet

trykke på knappen litt fort..

man kan spise alt selv om man ammer.. det er hvis man har allergi fortid som en skriver her at en skal være forsiktig..

men det er ikke sikkert at ungen din reagerer verken på løk, sjokolade, jordebær osv osv..

mini her reagerte ikke på noe.. så jeg spiste alt.. men vi er heller ikke allergiske for noe.. verken barnefar eller jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...