Kinemor85 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 De tre siste dagene har jeg hatt hodepine nesten gjennom hele dagen. Jeg blir nesten sprø. Før jeg ble gravid tok jeg jerntabletter. Men mener å ha lest at det skal man holde seg unna når man er gravid? Noen tips råd?
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Slet veldig med hodepine forrige uke, for meg hjalp det å slappe av,og drikke MASSE vann:)
Kinemor85 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Prøver å slappe av når jeg har mulighet:) Og da forsvinner det,men er tilbake med engang jeg beveger på meg. Har ikke tålmodighet eller mulighet til å ligge å kose meg på sofaen heller vøtt:) Men hørt det samme som meg ang jerntabletter? Har jo selvfølgelig kastet den informasjonen som pleier å ligge oppi.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Har desverre ikke hørt noe om jerntabletter, men har du prøvd å google det? Kan jo hende du finner noen svar der;) Ikke så lett å slappe av nei, skjønner den:) Langt på vei, eller?
Henriette1989 Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Kjenner igjen den hodepinen ja...... Har hatt konstant hodepine i over en uke nå.. Jeg er så sliten. Det tar jo skikkelig på. Merker det skikkelig for hvert skritt jeg tar.
lioness* Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Har også litt lett hodepine iblant, noe jeg veldig, veldig sjelden har ellers. Men ikke så ille foreløpig.
cec26 Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror ikke det er noe problem med jerntabletter altså... jeg som forsatt har lav blodprosent etter min siste fødsel for sanrt 2 år siden går forsatt på jerntabletter, og nå som jeg har blitt gravid så måtte jeg øke dosen... i disse vitaminene som heter "gravid" så er det jo også jern ..
LilleSolaMi<3 Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 hatt nesten konstant hodepine + tretthet helt fra begynnelsen og frem til nå! er snart 24 uker! er sykemeldt pga det,så jeg håper det gir seg snart! alle blodprøver er fine,drikker masse vann og får nok frisk luft! men legen sier at noen er bare rett og slett plaget med det,finner liksom ingen grunn til hvorfor,det bare er sånn! tar paracet innimellom for å få litt fri fra smerter! men håper det er på vei til å bli bedre,for nå er det ikke hele dagen,hver dag lenger liksom! så får håpe dere ikke er like uheldige som meg,og at det går over raskere for dere andre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå