Caity<3 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Herreli! Jeg har nå prøvd i 9mnd, og hadde vel egentlig sluttet og tenke på det, har ikke en gang vært her inne siden april eller noe. iallefall på lørdag tok jeg tilfeldigvis en test, siden jeg skulle ta en liten fest på kvelden. Og ganske riktig! Der lyste det to streker mot meg! Tok en ny på mandag, og fortsatt to streker som ikke kunne vært tydligere! Virkelig lykkelig, men nå begynner bekymringene... jeg har hatt litt lyserosa utflod noen ganger... men virker som om det gir seg...mest på søndag. Tror dere dette er farlig? Når skal jeg ta kontakt med lege for kontroll? Lykke til alle sammen!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer så mye og lykke til videre!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer så mye! Ta og kontakt lege du, og hør hva h*n evt sier:o)
Sivalur Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer!!!!!! (blødde selv innimellom i forrige svangerskap og det gikk helt fint, men for sikkerhets skyld kan du jo høre med legen) Lykke til!
Caity<3 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 tusen takk for gratulasjoner! lykke til dere andre. Og jeg har vært inne på ekspertsidene og det ser jo ut som om at alt er normalt... Tusen takk igjen. Hiklsen Lykkelig
Kjærlighet <3 Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer så masse med spiren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå