Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 kræsker de to fargene? Har visst kjøpt brune julekuler.. Men så synes jeg sølv er finere.. sølv og hvitt er det jeg vill ha på juletreet mitt.. Men hva gjør jeg med de brune? jeg får vell se om det kræsjer helt, så får jeg heller bruke de til et annet år, når brun er mer IN...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Et lite hjertesukk. Inn og Ut. Brunt, svart, hvitt. Det er SÅÅÅ 2006 altså. Handler ikke julen om tradisjon, familie, hygge? Designer kuler er UT spør du meg. Inn med julepynten barna har lagd i skole og barnehage.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 hehe.. jo skjønner deg.. Blir jo det etterhvert, men dette er første året vi feirer jul i vår egen leilighet og har ikke samlet opp fullt av forskjellige julekuler enda så derfor ønsker jeg et fint juletree som jeg liker nå i år 2008:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Legg de kulene du ikke bruker på et stort brett sammen med litt perler og småstein eller noe, sammen med stearinkubber, kjempelekkert på stuebordet eller oppå hylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå