Gå til innhold

Kan noen forklare hva tom fostersekk er? ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et svangerskap som har gått galt helt i starten på en måte. Man blir gravid, men så er det noe feil så det som skal bli fosteret dør. På UL vil de da kunne se en fostersekk dær hvor embryo egentlig skulle ligget. Som oftest vil slike svangerskap ende i at man aborterer spontant iløpet av de aller første ukene uten at man vet om det før aborten plutselig skjer.

Skrevet

jeg skulle vært tvilling jeg, for det kom en tom fostersekk ut før meg. Legen sa at det var egentlig tiltenkt en til, men det ble ikke noe av..

Da jeg var mindre så husker jeg at jeg gikk å ønsket meg en tvillingbror eller søster.

Skrevet

Skulle man egentlig ha en tvilling, så kan det hende man går å savner noe man ikke vet hva er og ikke kan beskrive.. fordi tvillinger får et veldig spesielt bånd, og det kan merkes allerede tidlig..

Skrevet

gjelder dette toeggede tvillinger også?

Håper datteren min slipper det savnet siden jeg mistet tvillingen hennes tidlig i sv.skapet, da så de på ul at jeg hadde tom fostersekk, men jeg blødde også, så jeg visste det!

Skrevet

ei venninne av meg var på tidlig ul for noen dager siden og de fant bare en tom fostersekk. det var noe galt med morkaken hennes. så hun fikk beskjed om at hun hadde morkakekreft og det er ikke sikkert hun kan få barn i det hele tatt.

men uansett så blødde hun i begynnelsen og de tror hun hadde mistet fosteret så bare fostersekken er igjen.. skal til utskraping

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...