Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har vært hos legen i dag - har nemlig hatt hvilepuls på over 90 de siste dagene... Tok EKG og CRP, begge fine!! Men legen likte jo ikke akkurat den pulsen min da... Var litt "grums" i urinprøven også... Så nå skal jeg tilbake på fredag, ny urinprøve og måling av blodtrykket. Har også vondt i hodet omtrent hver dag... Krysser fingrene for at det kun er stress! Nå er jeg i allefall 80% sykemeldt fra en 50% stilling, så da kan jeg jo håpe at jeg klarer å slappe av litt!!! Noen med liknende opplevelse??
Spire i magen ツ Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 vææ det var merkelig å lese :-O var som om jeg hadde skrevet det etter sjekk i dag..og helt likt var det med meg.. til og med pulsen :-O Haha nå må je le av meg selv.. uff.. ble helt satt ut jeg. trodde nesten jeg selv hadde skrevet å ikke husket det *ler* skal tilbake fredag jeg å
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Så rart da!!! hehe Hvor langt på vei er du da? Jeg er 22+4... Håper det ikke er noe alvorlig for noen av oss da!!! Venter forresten jente jeg og ser det ut til ;-)
Spire i magen ツ Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 jeg har termin 20des.. så er vell 38uker da nei det håper jeg ikke kan komme av så mye.. hehe morro da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå