Gå til innhold

Fy faen, 20 timer med rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

inn på sykehuset med regelmessige tette rier i går, holdt på i 20 timer og ga seg faen meg!!! Grrr, blid nå gitt. Not:( Send meg fødestøv da jenter,nå er jeg LEI.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

know the feeling!!

lå med rier i 2 døgn 1 gangen jeg, og det 1 døgnet ble det aldri mer enn 2 cm åpning..

men det skjer nok noe mer snart skal du se!!

Skrevet

20 timer? off... hadde rier i 66 timer jeg...aldri vært så sliten i hele mitt liv...

Skrevet

huff....høres slitsomt ut...

kan bare ønske deg lykke til!! husk på..er ikke lenge igjen nå så kommer lille banet ditt til verden :D

Skrevet

Æsj ja, dette var pyton. Og de sier fødslene blir kortere for hver gang... ikke hos meg hvertfall. Første fødsel, igangsatt, tvillinger 6 timer

Andre gang, setefødsel 11 timer, og denne tredje gangen er et mareritt. hyyyyyyl. stille og rolig her nå,men håper at det kanskje starter i morgen tidlig igjen, når jeg kanskje er litt uthvilt..:)

Skrevet

synes det var rart at de ikke satt deg på drypp for å styrke riene jeg. siden du hadde flere cm åpnng og regelmessige rier. da var jo du egentlig i fødsel da. hvilke sykehus var dette??

Skrevet

Gjøvik. Er seteleie denne gangen også, derfor vil de ikke ta sjansjen. Vært ikke mindre enn 4 leger å vurdert meg i dag...

Skrevet

Huff...Lykke til!! Må jo snart skje noe mer da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...