Heaven har født::) Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 inn på sykehuset med regelmessige tette rier i går, holdt på i 20 timer og ga seg faen meg!!! Grrr, blid nå gitt. Not:( Send meg fødestøv da jenter,nå er jeg LEI.....
Shiny84 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 know the feeling!! lå med rier i 2 døgn 1 gangen jeg, og det 1 døgnet ble det aldri mer enn 2 cm åpning.. men det skjer nok noe mer snart skal du se!!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 20 timer? off... hadde rier i 66 timer jeg...aldri vært så sliten i hele mitt liv...
Vinden blåser Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 huff....høres slitsomt ut... kan bare ønske deg lykke til!! husk på..er ikke lenge igjen nå så kommer lille banet ditt til verden
Heaven har født::) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 Æsj ja, dette var pyton. Og de sier fødslene blir kortere for hver gang... ikke hos meg hvertfall. Første fødsel, igangsatt, tvillinger 6 timer Andre gang, setefødsel 11 timer, og denne tredje gangen er et mareritt. hyyyyyyl. stille og rolig her nå,men håper at det kanskje starter i morgen tidlig igjen, når jeg kanskje er litt uthvilt..
Soleie m/3 gull :) Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 synes det var rart at de ikke satt deg på drypp for å styrke riene jeg. siden du hadde flere cm åpnng og regelmessige rier. da var jo du egentlig i fødsel da. hvilke sykehus var dette??
Heaven har født::) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Gjøvik. Er seteleie denne gangen også, derfor vil de ikke ta sjansjen. Vært ikke mindre enn 4 leger å vurdert meg i dag...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Oioi, forstår at du er lei! Føler virkelig med deg.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Huff...Lykke til!! Må jo snart skje noe mer da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå