Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 "Min gutt snudde seg fra mage til rygg når han var 10 uker. Men har ennå ikke snudd seg fra rygg til mage.(Er 10+2 i dag)" Dette kan umulig være riktig, vel? Da må det vel være en eller annen sinnsyk rekord...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Moren min sier at jeg snudde meg på tremånederskontrollen. Helsesøstra hadde ikke trodd på moren min og fikk seg en liten aha opplevelse da jeg rullet fra mage til rygg. Det var vel mest at jeg slang hodet og kroppen fulgte etter, men det blir jo å snu seg fra mage til rygg (om ikke bevisst).
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Det er nok tilfellet, men jeg tviler på at dette er en bevisst handling fra barnet. Sønnen min på 9 uker gjør det samme når han hviler på albuene i mageleie, og det skjer garantert ikke bevisst i hans tilfelle. :-) Fysioterapeuten gir denne forklaringen: Hodet er den tyngste delen på barnet. Når det kommer for langt ut fra midtlinjen i mageleie, vil tyngden ofte dra med seg overkroppen og rulle rundt, slik kaklehøna beskriver.
...♥... Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jenta mi var 8 uker da hun "snudde" seg fra mage til rygg.. Men tror nok ikke det var bevisst, mer som hun over sier; hodet er fryktelig tungt iforhold til resten av kroppem, så når det velter, kommer kroppen automatisk etter...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 ja det stemmer nok det de andre sier her, for mini snudde seg fra mage til rygg i den nette alder av 7 uker, men vet ikke om det var bevisst eller ikke, han lå på magen på stellebordet, og jeg satt på huk foran slik at jeg kunne snakke face 2 face med ham, og da snudde han seg plutselig, og flere ganger på rad å. Men tror han tippet mer enn det var bevisst;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Og hvem har en unge som snudde seg ved 6 uker da? Ettersom dere konkkurerer litt her virker det som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå