Gå til innhold

Nå er jeg sliiiiiten! *sutre*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare å blåse litt ut så det heller går utover dere enn ungene. Har sovet superdårlig noen netter nå pga litt bekymringer fordi jeg har små blødninger (er gravid), så var kjempetrøtt da jeg stod i dag. Så har det vært en vanvittig slitsom dag på jobb, nå orker jeg ikke mer, men har ikke bilen, så venter på at mannen skal hente meg. Han er her vel om en 15-20 minutter eller så tror jeg. I tillegg måtte noen venner bort i dag av viktige grunner, så vi skal plukke opp ungene deres også i barnehagen, så da skal vi altså ha med oss 5 barn hjem igjen, en 6 åring, 2 stykk 4 åringer, en 2 åring og vår lille 17 mnd'ing, som sikkert alle er slitne og sultne. Jippi... Så da er det rett på å lage middag og underholde 5 sutrete unger (vi er riktignok 2 voksne, men dog). Er også sliten av å bekymre meg, flyr på do i ett kjør for å sjekke om jeg blør eller ei og hvor mye, og kroppen skriker ut at nå er det nok, men må jo bare fortsette. Har mest lyst til å grine jeg nå altså. Er vel litt hormonell også, så da føles sikkert alt værre enn det er.

Ahh... Det var godt å få ut! :-) Får håpe på en bedre dag i morgen! Da kan jeg ringe lege også og be om tidlig UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg kjempegodt og tar meg den store frihet av å blåse ut mitt eget syt i tråden din så jeg slipper å la det gå ut over "uskyldige" som kan ta seg nær av det ;o)

Er sykemeldt 73% men hver forbanna uke blir det 1-3 timer ekstra fordi noen andre også er syke, eller sånn som i dag - en skulle komme en time tidligere for at jeg skulle få gå når jeg skulle, men så har ikke personen blitt informert + at det er så mye folk i butikken at jeg ikke slipper unna (jeg er ikke en person som klarer å si at "sorry, nå MÅ jeg bare gå" hvis ikke jeg holder på å dø) uansett om jeg hadde villet. Når jeg er på vei hjem får jeg beskjed om at mannen mer eller mindre har blitt beordret ut for å fikse noe hos en av kundene sine (tydeligvis noen andres rot som han blir satt til å rydde opp i) og ikke kan verken hente i bhg eller spise middag med oss), jeg er så trøtt og har fysisk vondt også at jeg bare griner og klarer ikke slutte, så å spasere opp i bhg for å hente snupp passer u-fatte-lig dårlig. Alt har bare skåret seg i dag... Heldigvis har jeg verdens snilleste mamma som henter snupp i bhg for meg selv om hun egentlig hadde tusen planer selv, så jeg slipper unna med å lage middag og underholde snupp frem til leggetid...

UÆ! - jeg hater jobbene våre i dag!!! Og skulle jeg underholdt 5 unger i bhgalder hadde jeg vel forgått aldeles, så du har min dypeste medfølelse!! *klem*

Skrevet

Takk for det, og god klem tilbake! :-)

Er i sånne situasjoner jeg så inderlig skulle ønske vi bodde nærmere familien, men vi jobber med saken da. Ene ungen er skolegutt da, 6 åringen vår, men de er jo ganske små alle 5, så ser for meg at det skal bli livlig ja.

Du får ha en noenlunde fin dag videre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...