Gå til innhold

Soving


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter noen mnd uten søvn , gråt jeg meg til å få vallergan hos legen for 8 dager siden. Vi håpte da at lillefrøkenen vår skulle begynne å sove, men medisinen virker rett og slett ikke. Noen flere som har vært borti dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ingen erfaring med sovemedisin. Men vil bare si at jeg virkelig føler med deg og skjønner hva det vil si å ALDRI få sove en hel natt..Her hos oss er det det ene som avløser det andre fortiden...: først hadde frøkna diare i 2,5 uker med opptil 4 bleieskift på natta, den perioden ble avløst med seperasjonsangst, der frøkna ikke ville sove i senga si, men oppå meg. Vi fikk bukt på den lille perioden og bestemte oss for å nattavvenne. Den fjerde natta uten mat, etter tre netter med MYE nattevåk, sov hun i hele 6 timer i strekk - det har ALDRI skjedd - hun har pleid å kun sove i 2 og 3 timer i strekk. Etter den fantatastiske fjerde natta, som nå er tre netter siden, ble hun dårlig...selvsagt!!!. Med opptil 39,5 i feber..i natt våkna hun hver eneste halvtime natta igjennom....blir helt kokokokkkkoooookokolikoko i hodet av denne søvnmangelen...

 

Så ja, jeg skjønner at du blir desperat og håper virkelig det ordner seg for oss alle med babyer med dårlig sovehjerte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er vel stygt å si det, men det er jammen godt å høre at vi er flere i samme båt...I natt var hun våken 7 ganger fra 21-2.30, da sluttet jeg å telle... Føler meg helt tappet for krefter, har to til jeg må ta meg av, dette tærer både på humør og tålmodighet. Skal til kiropraktor i morgen, er optimist, og håper det kan skje et mirakel etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe (?) det er noe han finner, sånn at det kan fikses og alt blir bra:-) Lykke til:-)

 

Vi har vært hos både osteopat og soneterapeut for å bla få bukt på denne uroen hun har. Men til ingen nytte...har bare blitt noen tusen kroner fattigere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun hadde flere låsninger i ryggen, og enveldig stiv nakke. skal tilbake på fredag. Har vært til homeopat også, fikk noen "sukkerkuler" som vi skal prøve... Noen tusenlapper fattigere ja, de vet å ta seg betalt den gjengen. Men bare det hjelper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden kiropraktoren fant flere låsninger, så er det jo store håp for at ting ordner seg for dere:-) Så bra dere dro dit!! Du må holde oss oppdatert. Har tenkt å prøve homeopat og kiropraktor selv, er det som står igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi også vært hos kiropraktor. Tenkte at hvorfor ikke...noe må jo være galt med frøkna siden hun er så urolig og sliter så mye med magen. Og rett hadde vi i det!!! Hun har faktisk to låsninger i ryggen og har også en stiv nakke. Fy fillern og glad jeg er for at vi dro dit:-) Kiropraktoren fikk løsna på den ene låsningen, så skal vi til bake på mandag for neste behandling. Vi har jo vært hos en osteopat når hun var 3 mnd, men hun fant ingen låsninger. Men kiropraktoren sa at osteopater ikke nødvendigvis har noen formell utdannelse...det var nytt for meg!! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke stolt blindt på at snuppa ikke hadde låsninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

VI HAR FÅTT ET NYTT LIV. EN NATT I ROMJULEN SOV HUN I ETT FRA 21.30-07.00....

Helt fantastisk.. var til siste kiropraktortimen i dag, skal til homeopat igjen på onsdag... Nå sover hun ca 7 timer i ett strekk før hun våkner, men kan selvsagt rote innimellom. Har også kuttet nattpuppen, og legger henne nå i våken tilsttand..... Blir spennende fremover

Lykke til til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk:-) Håper jeg kan skrive det samme snart.

 

Hvor mange kiro.behandlinger hadde dere?

 

Vi var på vår tredje i dag. Har vært litt forbedring etter de to første behandlingene, men i løpet av jula ble det det samme natterotet igjen...Hun hadde de samme låsningene når vi var hos kiropraktoren idag, så de glir tilbake foreløpig.

 

Sove godt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tre behandlinger. I natt sov hun hele natten igjen, fra 21.30-06.. Er så deilig å være uthvilt når en skal stå opp me dde andre to, spesieøt de dagene han har fri fra barnehagen...

Håper det hjelper snart, så dere f¨r hvilt dere ut litt. Helt forjævlig dette her:(

Må få høre hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...