Trollmora Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 HEIA HEIA HEIA HURRA HURRA HURRA HEIA HEIA HEIA ...og her kommer det jammen meg et helt orkester: Trommer og trombone, fløyte og klarinett, en altsaksofon i fin harmoni med et par kornetter. Faner og flagg som vaier i vinden ) Bare for deg i dag: HEIA HEIA HEIA HURRA HURRA HURRA HEIA HEIA HEIA STOR-STOR klæm fra
Sara Rompompei Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg slenger meg på her jeg også. PAMPARAPAMPAMPAMBANGBANG TUTTERITUUUBANGBANGBANG TUTTERITUUUUUUUUUUUUUUUU Og jeg marsjerer og marsjerer mens jeg vifter med flagg og heier og heier.
Maud Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Fanfarer og heiarop kommer herfra også. Du fikser dette, det vet jeg!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Slenger meg med og heier. Dette klarer du! Stor klem kommer også i tillegg til heiaropene!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Det aner meg at dere kjenner meg litt :-) og det må jeg smile av! For jeg trenger jo både flagg og fanfarer for tida... ikke for noe annet enn at hverdagene er tunge om vinteren, og det er kjipt rett og slett, men nå er det snart jul og kanskje er vi ferdige med sykdomsdrit og da blir det fint! tusen takk!! snille er dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå