Gå til innhold

Hvilke farger har dere på juletrepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på juletrekulene. Mange forskjellige farger, eller bare en farge? Hva med lys? Hvilken farge på de? Hva har dere ellers til pynt på treet?

Har alltid feiret jul hos mamma og pappa, men i år skal vi ha jul hjemme med eget juletre for første gang. Trenger jo alt av juletrepynt, men visste ikke helt hva jeg skulle kjøpe. Er jo så mye fint å velge i!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt og gull har vi! Synes også det er mye andre farger som er fint også, men gidd ikke kjøpe nytt hvert år får å følge moten!

Har småe blanke lys! (slynge på 80stk)

Skrevet

Sidne du skal kjøpe alt nytt hadde jeg bestemt meg hovedfarger. F.eks gull og rødt eller blått og hvitt/sølv. Også kan det være litt utenom, eks kuler som er arvet.

Vi har hovedsaklig rød og gullkuler og pynt. Men noe i andre farger som er kommet til etterhvert, men hovedfargene er likevel rød og gull. Ellers pynter jeg også med endel samme farger, men da også mye hvitt og engler. Elsker rødt og har det som farge hjemme heeeeele året jeg

Skrevet

her er det hummer og kanari! :) noe nytt og noe gammelt, og alle mulige farger. noen kuler, noen dråper, noen fugler, noen engler...og ja jeg kan fortsette og fortsette. syns det er gøy å ha forskjellig oppi jeg. er nok ikke akkurat tatt ut av et interiørmagasin, men veeeldig hjemmehyggelig or koselig syns nå jeg! :)

Skrevet

vi har blanke lys...og rød og gull på julekulene...vi har noen gamle pyntefugler som sitter øverst i treet...de er i sølv....ekte sølv... de passer ikke helt inn...men de er veldig viktige for meg...siden de kommer helt fra tippoldemor...

Skrevet

Her er det vill blending av det meste både når det gjelder farger og stilarter. Jeg liker ikke stilrene juletrær.

Skrevet

Vi hadde gull i fjor og skal ha blått i år :-) Da er all pynt & glitter samme farge og lysene er hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...