Gå til innhold

Er det noen andre som har det som meg?????+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6+4.Til nå har jeg ABSOLUTT ingen plager.Ingen morgenkvalme,absolutt ingenting.Det eneste som forteller meg at det er noe som skjer er flelsen i brystene,men det kan jeg ikke kalle for en plage.Etter at jeg fant ut at jeg var gravid har jeg våknet mellom 7-8 hver morgen,og jeg er da lys våkeb klar for en ny dag,med MASSE energi!Og det skal sies at jeg er et skikkelig B menneske.Har fått sykemeldding fra jobb,kun fordi jeg ville være hjemme å slappe av å ta 'vare på magen(som jeg foressten ikke ser noe til)Fortsetter det sånn kan jeg jo sette igang med storproduksjon.Hahaha

Er det noen andre som også har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg har heller ingen plager eller andre ting som kan tilsi at jeg er gravid. At jeg blir grusomt trøtt rundt 14-tida, er jo ingen nyhet, det ble jeg før også. Men det kan vel hende jeg er bittelitt mer trøtt nå :o) Uansett så er jeg sjeleglad for å være i storform, noe jeg også var i hele svangerskapet med forrigmann :o) Jeg er forresten 6+2 (trur jeg)...

Skrevet

Jeg hadde absolutt ingen plager før jeg var 6+6. Da slo kvalmen meg for fullt. Og har kastet opp hver eneste dag de siste to ukene.

Så vær glad du slipper unna :) Hehe...

Skrevet

Hei!

Joda, hadde lite plager de to første graviditetene mine, bare litt mer trøtt enn vanlig. Har vært veldig heldig når man hører om alle de "stakkars" jentene som spyr i lange tider...

Denne gang har det vært litt kvalme og uvelhet, men nå går det bedre. Er ca 8-9 uker på vei, og klarer å holde kvalmen unna med å spise oftere enn vanlig, slik at jeg aldri blir veldig sulten. Samtidig har jeg oppdaget at jeg nå blir mye raskere mett, dvs jeg klarer "bare" èn porsjon, mens jeg tidligere alltid har spist for mye.

Jeg tror kroppen "regulerer" seg selv på denne måten, ved å spise mindre men oftere.

Lykke til videre, og håper du kan nyte et "plagefritt" svangerskap!

Skrevet

Tror nok du må smøre tålmodigheten din med magen. De fleste førstegangsfødende (hvis du er det) kan ikke se noe mage før godt inn i 2 trim.

Jeg har en venninne som man ikke kunne se det på i før i 3 trim, men da kom den fort også.

Skrevet

Huff det høres ikke godt ut.Får krysse fingrene å håpe på at det ikke kommer senere:-)

Skrevet

ja,dette er min første..og jeg må innrømme at jeg er litt utolmodig.er jo bare 6+4 å suns ukene går veldig sakte.Gleder meg sånn til jeg er over 12 uker,og kan nesten ikke vente til jeg kan vise frem magen:-)

Skrevet

Du er heldig og må krysse fingre for at det vedvarer:o) Jeg hadde det slik i første svangerskap, denne gangen har jeg merket litt til kvalme og trøtthet, men kan ikke klage. Synes du høres ekstremt heldig ut.

Kan ikke dy meg fra å kommentere en liten ting: dersom du er så rask og frisk som du sier, og det stemmer at du har fått sykemelding slik at du kan være hjemme og pleie magen din(!!) (og DET er eneste hensyn som er tatt), synes jeg legen din er en skam for legestanden. Tror jeg ville vurdert å komme meg på jobb igjen, ja. Sykemelding vil si at man er syk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...