Prinsen & spiren Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 (Som dere ser spør og graver jeg om alt, men er alt er så nytt for meg!) hehe.. Jeg skal på UL i 7 (volvat), skal jeg vente med å bestille legetime til etter dette - eller før?? Hva skjer på en så tidlig legetime ?
3+1=<3 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 jeg pratet med legen min på mandag og da fikk jeg time 8.januar...syns det er veldig lenge til da...men skal til gyn neste torsdag å da skal jeg be dem å ta en ultralyd på meg.... skal dit av andre årsaker da og bestilte den timen for leeenge siden,men det taimet jo ganske bra
Prinsen & spiren Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Hvor er du fra? : ) Ser vi er like gamle. hih. Når har du termin forrsten?
3+1=<3 Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 er fra tønsberg enn du? ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 9 august..det er så leeenge til
Prinsen & spiren Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Okej , fra hamar-området Jeg har termin 10 aug Hvordan går det med deg? Noen sympt?=)
3+1=<3 Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 da kan det jo være at vi får samtidig :)det går bra..vært litt kvalm de siste dagene,men ikke sånn spykvalm heldigvis ømme og større pupper jeg fått..det jo litt gøy da har fortalt det til ganske mange,så har litt dårlig samvittighet der.. hvordan er formen din? sagt det til mange?
Prinsen & spiren Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2008 aha : ) Så heldig du er som har sympt. hih. Jeg venter fremdeles på mine. Har litt vondt i puppene og er trøtt.. det er vel det eneste :S Jeg har sagt det til altfor mange, og angrer veldig nå er så redd det skal gå galt igjen :S Prøvde dere lenge eller? : )
3+1=<3 Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 du må jo være glad du ikke er kvalm,skulle ønske jeg slapp det! har dere mistet før? det er første gang jeg er gravid og er vedig redd for at det skal gå galt..men prøver å tenke positivt det gikk på tredje forsøk,så vi prøvde ikke lenge,selv om det føltes som en evighet
Prinsen & spiren Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2008 hehe, sant Men skulle ønske jeg fikk noen tydligere symt snart, men det kommer vel=) Ja, mistet i feb i fjor :S Ikke langt på vei, men alikevel..
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Hei 09baby venter augustbaby:) Jeg var på første legetime i dag JIPPY, det var så gøy! Jeg er 5 uker, og har termin 10.08.09 Det de gjorde i dag var: -Ta urinprøve (jeg tisset der) -Graviditetstest. -Måle blodprosent. -Vekt. -Tappet 4 glass m/blod, for blodtyping, HIV, Jern osv osv osv. -Fikk helseskjema for gravide -Snakket mye rundt temaet, det var så godt -Fikk ny time igjen 06.01.09. Jeg skal også på Volvat før jul Tenkte å ta den 19.12, like før jeg reiser hjem til Trondheim Må jo ha med meg bilde av lille bønna som ligger inni der å koser seg Anbefales på det sterkeste å bestille time til fastlegen med det samme man finner ut at man er gravid. Man roer seg ned MED EN GANG Nå er det VIRKELIG LET THE GAME BEGIN hihi
ble_mamma_6august 09 Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 fikk ikke legetime før 19.desember jeg. har regnet ut selv at jeg er i 5. uke. er det litt sent å dra til lege? spør jeg dumt om jeg spør hva volvat er?
Prinsen & spiren Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2008 Jeg ringte nå og fikk legetime på onsdag : ) Spennede.. da er jeg 5+3 Volvat er en privatklinikk hvor de blant annet tar UL, GU osv.. og der trenger du ikke henvisning fra lege : ) http://www.volvat.no/
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 en privatklinikk litt for langt unna hehe.. fikk byttet legetimen min til imorgen.. hva gjør man på første time hos legen? er veldig nervøs
En blå å en rød:) Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 hei å hå! har ikke ringt å bestillt noen time enda, tenkte jeg skulle drøye det til etter jul, når jeg er nesten 12 uker... (termin 2.august her) Skulle gjerne tatt en UL, er så redd for MA... Men tviler sterkt på at man får tatt det på sykehuset her i nærheten.. Bor ikke akkurat i noen storby... (nord trøndelag her)
Prinsen & spiren Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. desember 2008 Ang legetime , det står litt om det litt lenger opp her.. og : http://www.barnimagen.com/forum/thread/139227365
Strangers out of Blue Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 Tok du en ny test hos legen? Fikk du resultatet med en gang da? Det er likssom en ekstra trygghet når det blir tatt av noen som er utdannet og sånn.. De testene vi kjøper er kanskje (?) ikke helt 100% ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå