Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Er det mange som prøver her inne nå? Min Mann og jeg vurderer å sette igang prøvingen, men jeg lurer på om det er litt dårlig timing midt i jula. Hva gjør dere andre? Vet de rundt dere at dere prøver? Har jo ikke så lyst å kringkaste til hele verden at jeg prøver eller evt er gravid i jula. (og det skjønner de hvis jeg ikke drikker) Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg og sambo begynte prøvingen i fjor i julen, og det gikk supert! Ble gravid, og fikk en datter nå i september! Tror nok noen av vennene mine spekulerte på hvorfor jeg ikke drakk på nyttårsaften, men tror ikke de tenkte noe mer over det... Eventuelt kan du ta alkoholfri rødvin/hvitvin å tømme over i en vanlig vinflaske;) Det skal visstnok fungere, jeg hadde iallefall ikke spekulert hvis venninnene mine hadde gjort det;) Lykke til!!
blirjegsnartmamma Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 De fleste vet at vi prøver, men vi lever som normalt begge to. Vi begynte å prøve i jula ifjor, og jeg var litt forsiktig med alkoholen.. Man gjør såklart som man føler er best selv, men for min del så tar jeg meg et par glass vin med god samvittighet frem til jeg vet at jeg er gravid. Det tar jo som kjent noen uker før man deler blod, og alkoholen kan påvirke fosteret. Kommer nok til å det litt pent i år også, siden det faktisk er sjans for at jeg kan bli gravid nå, men vi drikker ikke til vanlig heller da.. Vi koser oss med litt, men har sjelden eller aldri hæla i taket med flaska i hånda.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Takk:) Vi har bestemt oss for å sette i gang! Så da gjenstår det å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå