Gå til innhold

juppie, testen var negativ:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

så og si den beste byheten som jeg har fått på lenge;) Hadde nok satt meg ned å grått hadde den vært positiv, lillegutt er bare 5 mnd, og kronisk syk, så en til allerede nå hadde blirr litt i overkant slitsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...skjønner du er glad da ja!;) Koselig med små, men slitsomt å være gravid når yngstemann er 5 mnd..;)

Skrevet

Skjønner du er glad!

Når yngste er kronisk syk forstår jeg deg godt. Lille er 7 mnd, og jeg er 24+1. Ble gravid 8-9 uker etter at jeg fødte, og det ER slitsomt med en liten en og å være gravid.

Så jeg kan tenke meg at det er enda verre når første barnet er kronisk syk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...