Gå til innhold

Noen av barna som sover på eget rom enda?


-carina-

Anbefalte innlegg

Vi forsøkte å flytte Helene inn på eget rom (dvs hun skal dele rom med storebror da) for to måneder siden. Men hun våkner så mye på natta, det ble jo helt umulig for oss å gå så langt maaange ganger om natta. Så hun flyttet inn igjen til oss. Lurer på om vi skal prøve igjen til jul å flytte henne! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini sov på eget rom, og det gikk helt supert. Men så fikk vi den geniale ideen at vi skulle pusse opp rommet hans, og dermed flyttet vi han inn igjen til oss. Så nå står rommet hans der, fullstendig ubeboelig fordi vi har revet ned all tapet....og mini sover fortsatt hos oss enda det er evigheter siden vi begynte på rommet hans. Sukk. ANGRER BITTERT på at vi satte i gang, for nå i julestria blir det jo aldri tid til å jobbe der inne :/ Så tipper jeg det blir trøbbel når vi forsøker å flytte han over på eget rom når rommet en gang blir klart. Herlig.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ligger fortsatt på rom med oss. Pga romme ho skal få er ikkje blitt malt, har begynt å sparkle. Tar si tid med en samboer som aldri er heime, skulle gjerne gjort det sjøl om eg hadde vert flink til sånt:)

 

Kan ikkje legge ho på samme rom som broren heller, for han må ha et lite lys på om natta ellers skrike han i timesvis. Ho må ha det helt mørkt, så er litt vansklig no. Ho våkna berre eg går inn på rommet om kvelden og skal legge meg, så må ha meg en prat med samboeren i helga å høyre om vi ikkje snart kan få fiksa romme henna.

 

Trur det blir sofaen på meg i natt, sov ikkje i natt pga ho våkna og ikkje ville sove igjen.

Så trur det er på tide med eget rom no ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sover på eget rom, har gjort det fra han var ca 7 mnd.... det har egentlig gått greit, men han våkner fortsatt noen ganger om natta. har enda ikke sovet en hel natt uten oppvåkning...Flytta han samtidig med at vi sluttet med natt puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander flytta på eige rom når han va 2 mnd. Da skulle ikkje ha mat på natta lenger og sov heile natta .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...