Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Må bare får det ut, Besteforeldrene til sønnen min er so utrolig sjalue av seg. Dei blir sure når ungen vår er hos mine foreldre ofte. -Men det er fordi at dei bur 10 min fra oss, å foreldra til typen bur 1 time fra oss. Ho vil ikke at vi skal bygge hus på tomta eg har fått av min bestefar, som er rett ved siden av mor å far. Ho vil heller ha oss inn der, for om vi flytter inn til mine foreldre får vi ikke privat liv. Ho skal vite ka vi tjener, ber samboeren jobbe overtid, å når han føla for å gjør det, so må han plutselig slutte med det siden vi ikke har tida til å komme inn der på besøk. Skal vite alt som skjer i livet vårt, sie vi ikke får kjøpe ting å tang. Noe vi gir blanke F`en i. Blir sur om mi mor kjøpe noe til Sønnen vår, blir og sur for at besteforeldrene mine er flytta hit, fra ei øy. for da komme dei so nært Sønnen. Enda surere for at Min bestefar skal gi sønnen vår en sum på konto som har får når han blir eldre. Dei veit jo kor vi bur, koffer ikke bare komme her? blir GAL ! får jo ikke fred! ka kalla vi slike folk ? Vi tørr jo ikke å si noe heller.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Huff, hørtes ikke noe gøy ut det da, jeg synes dere bør si noe til de. Hvorfor er de sur for at din bestefar vil spare til gutten? de må vel gjerne spare til han de og. Innviter de oftere på besøk da.
blond Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Skjønner at det er vanskelig for dere, men dessverre tror jeg ikke det blir noe bedre hvis du og mannen din ikke snakker sammen og deretter finner en måte å ta det opp med henne på. Kan høres ut som om hun ikke har skjønt at Sønnen er voksen. Høres også ut som om hun ikke har så mye annet i livet sitt enn han. Når foreldre ikke skjønner at man er voksen og lever sitt eget liv (og klarer det bra) må man gjøre noe for at de skal skjønne det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Problemet er at ho har 3 gutter, å 1 jente. dei 3 andre søskene legge ho seg ikke oppi ka dei gjør/kjøpe. Vi har sagt ofte at dei veit kor vi bur henne, å det er bare å komme. Men dei komme KUN når dei skal noe, som f,ek til tannlege eller noe, komme aldri kun for å besøke oss. Noe vi synst er dårlig, her pleier vi å reise inn til dei å vere der ei heil helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå