Trønderpia Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Noen som vet hvor jeg kan få hentet min Rimi-pakke i Trondheimsområdet? Har prøvd på Heimdal, men der hadde de ingen...
des08 & aug10 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hentet min på Rimi på Valentinlystsenteret forrige uke! Kanskje du kan prøve der....
Itsrejk Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Er det bare å troppe opp med stor mage og spørre om de har pakke? Eller må man ha et brev eller noe?
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Du må få tilsendt en hentelapp i posten. Du registrerer deg på www.rimi.no (annonsen for pakken står vel oppe i venstre hjøre tror jeg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå