Velve Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Nettopp nå oppdaget jeg en fin liten kviselignende prikk på lillegutts mage. Den er fylt...ser ikke helt klart ut det som er inni..( det er ikke en molusk)...Kan det være vannkopper? Kan det komme en enslig en først? ....og så raser det på med fler om noen dager? Hmmm.....noen som har erfaring med dette?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Her kom det en først, og dagen etter kom det noen fler, ingen feber. Og Storebror slapp unna med kanskje bare 15-20 kopper totalt:-) Men det er slett ikke sikkert at det er vannkopper i det hele tatt. Det ser du de nærmeste dagene. God bedring om det er vannkopper.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Kan nok høres ut som en typisk vannkopp det ja:-) Her hadde de store også kun en til å begynne med. For så å få mange etter noen dager. Men de var ikke spesielt dårlige, så det gikk smertefritt for seg! Kanskje jeg må ta med rosa på en date med lillegutt - hun har heller ikke hat det nemlig;-D
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Har ikke hatt vannkopper i hus siden di store var små.Å da fikk jeg å di...Her dukka det opp en, som ble til flere som igjen ble til forferdelig mange.....Vi pudra oss med potetmel =) Å det tørka di fint ut.Men kløen er det verre med,der har jeg ingen gode råd.Vet di bruker hvitvask,men vi ble anbefalt potetmel.Men det var den gang. Håper dere slipper så mange utslett da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå