Gå til innhold

For Made in bed og andre som

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje reagerte på at jeg ikke var inne her å surva over hvor lei jeg er i går ....

Nå er jeg enda mer lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Riene startet som et skudd i går, og det bar på føden.

Hadde rier i 20 timer, så stoppet det faen meg opp igjen.!!!!!!!!!!!!!!!

Grrrrrrrrrrrrrr.

Hadde tre til fire cm åpning når jeg dro derfra i dag da, men jenter. Send meg fødestøv da. Trenger masse,blir gal snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåser en storm av fødestøv til deg!! Nå er det i hvert fall ikke lenge til han kommer - kroppen gjør seg klar:)

Skrevet

Tusen takk...:) Ja han er nok lik pappan sin,hihihi. Meeeeeeeeeeeeeeen ut skal han altså,veldig snart håper jeg:)

klem

Skrevet

Det er herlig å vite det, men tålmodighet er noe dritt altså:)

Skrevet

Hadde tre skikkelige tak i stad, men la meg til å sove litt for det ble ikke noe søvn i natt. Kjenner ikke noe nå,men det er forsåvidt greit å vente til i morgen tidlig. Så kanskje jeg er litt uthvilt også,hehe.

Skrevet

Få gubben til å lyse opp der med lommelykt og si at han skal følge lyset...exit here liksom=D

Sender deg siste rest av fødestøv herfra!

Skrevet

Takker, :) haha nå flira han godt borti godstolen her:)

Skrevet

Har en til! Atter en gang må du ut med beina.... Og gubben får trå til med sjokolade- det liker alle barn! Lokke og lure litt =)

Skrevet

Latterbrøl i stua her nå:)

Skrevet

What?? Neeei, nå får vi håpe du blir frisk her altså..

Nei, har ikke gjort det i ettermiddag, men det er en del av planen i morgen tidlig. Dusj, frokost og massasje. Måtte komme sprorenstresk på sykehuset når det satte igang, så jeg får ta de til slutt. Og jaaa, jmmen skal han få jobbe litt også, han var jo med å fikk den ungen inn der, så da får han hjelpe med det han kan for å få den ut. hehe.

Fikk et skikkelig tak her igjen rett før jeg leste innlegget ditt, og det murrer som f.., så sambo hoppa i dusjen, og jeg skal gjøre det samme etterpå så alt er klart til å reise igjen. Blir jo en spennende kveld/natt dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...