WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Vi ønsket minsten (6 mnd) dress til bhgstart neste høst til jul i år, lurt med noe praktisk når hun allikevel ikke skjønner så mye av jula ;o) Så ringte mamma nå, og de var på babyshop og skulle kjøpe dress ja. Men så hadde de ta 3 betal for to - kanskje eldste også trenger ny dress? (!!!) JA, TUSEN TAKK!!! Og hvem vil jeg ha med den ekstra gratisdressen til? Tenker eldste sliter mest på ting en stund, så da ble det TO reimadresser til eldste, og trolldress med uttagbart for til minste!!! TUUUUUSEN TAKK MAMMA!!!! ))))))))))
Mary Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Så hyggelig! Kjekt når mammaer hjelper til! Vi har også fått mye hjelp fra den kanten - vogn, bæresele etc. Det hjelper så utrooolig i en ellers litt trang økonomi-hverdag! Snille mammaer er toppen!
§iris§ Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 jepp har snill mamma jeg å som tenker på sånt..også snill pappa som betaler.. hehe. Vi har to biler som vi slet veldig mye med i fjor vinter.. begge stoppa og ble en del inn på verksted.. pappa sa stopp no kjøper dere en ny bil og vi fikk hjelp til det:) eneste vi sliter med no er å få solgt den ene bilen.. vi skal bare ha en no siden den er helt ny og kosta litt.. så no skal fotan få trene seg litt.. hehe.. Litt heldig må man få være.. og jeg håper jeg kan hjelpe mine barn når dem blir voksen å.. som min far sier: det er no i start fasen dere trenger hjelp... ikke når vi dør og dere har nedbetalt gjeld selv.. så sant så sant:)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Ja, det er jo helt fantastisk at de har mulighet til å hjelpe oss med sånt, desemberbudsjettet er litt trangt fra før kan man si....og januar og februar og mars dessverre. Men men. Luft og kjærlighet rekker ganske langt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå