GlederOss:) Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Håper å være gravid. Men blir det kanskje bare med det? Har ikke noe stabil syklus. I helga hadde jeg mye kramper/menssmerter, men nå er det ingenting. Har også vært en del kvalm og urven i det siste, men merker lite til det nå. Hadde første dag i siste menstruasjon 27.10. Ingen TR enda, og bare negative tester (28.11 og 02.12). Hva tror dere da? Sist jeg var gravid (endte i MA i uke 13) var jeg verken kvalm eller hadde menssmerter, bare vondt i puppene.. Men nå er det annerledes. Hadde jeg bare fått en positiv test...
GlederOss:) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 ? Noen med erfaring om at det kan gå lengre tid før test blir positiv.. Fortsatt ingen TR..
Mamma_til_isabella Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Dra til legen og ta en blodprøve hvor de kan se hvor høyt hcg nivået ditt er....
GlederOss:) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Skal vente til over helgen.. Har ikke TR kommet til da og test fortsatt er negativ, må det vel bli en legetime..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå