Har fire go`inger Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hei. Er det flere som ikke har symptomer på gravditet. Jeg er 6+4 i dag og merker fortsatt ingenting - med unntak for mange kviser da jeg oppdaget graviditeten, men disse er også borte. Man skal sikkert være glad for å slippe symptomer, men er så livredd for MA. Ikke kan man jo sjekke med graviditetstest heller, for såvidt jeg skjønner produserer kroppen hcg i en god stund etter en MA. I mine to andre svangerskap var jeg veldig kvalm allerede fra uke 6, så er derfor ekstra bekymret nå når alt er annerledes. Noen flere uten symptomer som kan berolige, ved at dere feks har vært på ultralyd og alt er bra......
Solskinn78 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei Jeg er 6+2 i dag og jeg har ikke noen særlige symptomer jeg heller. Nesten så jeg savner kvalmen og de ømme puppene alle snakker om:-) Jeg er trøtt og har begynt å bli litt mer sulten. Men det er det eneste. Jeg skal på tidlig UL 12. des, så det blir veldig spennende. Har ikke spottet eller blødd, så har jo ingen grunn til å være urolig, men skjønner veldig godt hva du mener med manglende symptomer. Men så lenge du ikke blør så skal man vel egentlig bare være positiv til det motsatte er bevist :-) Lykke til!!
happymedpie Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg er også 6+4 idag.Kjempeartig!!!Så da har vi termin på samme dag:-)Har heller ingen symptomer,bortsett fra litt ømhet i brystene.Var hos legen igår å fikk bekreftet at det faktisk er noe der inne.Syns heller du skal glede deg over at du ikke har noen symptomer enn å være bekymretfor ting er nok akkurat slik de skal være. Kos deg med tilværelsen!!!!! klem
Mage Mi Sa Jo Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 hei jeg er på besøk fra 2 trim. du trenger ikke være bekymret. jeg er i mit tredje sv og enten har symtomene bare forsvunnet eller så har jeg ikke hatt noen i mine tre sv. det er ikke et tegn pånoen ting duer nok fortsatt gravid. jeg er nå i uke 22 og tredjemann sparker og er aktiv. selv om jeg ikke hadde noen symtomer i første trim. på andremann ble alle symtomer plutselig borte og jeg husker jeg ble kjempe bekymret. men fikk vite av legen at detvar helt normalt. førstemann hadde jeg ikke symtomer bortsett fra halsbrann og bekkenløsning på slutten. hadde selvfølgelig uteblitt mens til åbegynne med og kjente spark fra uke 18. jeg har to friske barn og en sprell levende en i magen som bevis for at alle tre har klart seg. men vet jo av erfaring at vi bekymrer oss for alt og ingenting spesielt når vi er gravide. slapp av og nyt at duslipper plager akkurat nå.
Har fire go`inger Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk for konstruktive svar:) Skal prøve å skjerpe meg med denne bekymringen:) Ønsker dere andre lykke til videre i svangerskapene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå