Gå til innhold

ang permisjonspenger!!!!! håper noen vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ligger det an når man jobber som vikar?? har vi like mye rett på penger som dem som har fast stilling??? Har snart jobbet 6 mnd og nettop funnet ut at jeg er gravid... Er langvarig vikariat fram til etter sommerferien. Håper noen kan svare meg på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det får du..man får jo permisjonpenger ut fra arbeidsledighetstrygd også :)

De regner vel ut et gjennomsnitt av hva du har kjent de siste mnd..

Skrevet

Jada, samme om du er vikar, sykmeldt og får sykepenger, srbeidsledig og får trygd osv. Alt kvalifiserer som "lønn" og du får permisjonspenger deretter. Du skal bare ha hatt inntekt minst seks av de siste ti månedene før du går i perm tror jeg regelen er.

Skrevet

Joda, eneste kravet for å få foreldrepenger er at man har jobbet minst 6 av de 10 siste mnd før permisjonen starter og at man har tjent minst 1/2G..... Det er ikke noe krav at man må ha fast stilling.. Man kan også ha flere arbeidsgivere om så og bare jobbe ekstravakter... Gratulerer med graviditeten og lykke til!!

Skrevet

HI her... Dette var bra å høre... satt skikkelig i tankeboksen no... hehe.. men vi hadde fått d til uanset... sist fikk jeg engangsstønad, så er ikke vandt til å ha noe særlig å rutte med.. men deilig å vite at eg da får foreldrepenger.. digg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...