It's all about me Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Det forsviner av seg selv etterhvert, og skal ikke tukles for mye med. Men du kan hjelpe til litt ved å smøre inn hodet med olje når dere bader.
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg smurte hodet/håret inn med babyolje, lot det virke ca 20 min før jeg gredde håret med en tett kam. Alt forsvant og kom ikke tilbake.
Gidder ikke! Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg husker at vi smurte godt med babyolje eller olivenolje (alt ettersom) etter bad og så satt jeg med påsan på fanget og pelte forsiktig med neglene mine. Skurven ble mykt som smør. Og for meg som ELSKER å pelle da:) Hehe. Det var en herlig opplevelse å se at det løsnet litt etter litt! (neida, jeg er ikke helt skrudd)
Dr Mcstuffins Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg gjorde det samme men her kom det tilbake...
Dr Mcstuffins Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet!!!!!!!! Klarer ikke la være å pille på det :0)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Prøv å smør på Locobase LPL krem som du får kjøpt på apoteket. Funket kjempe bra her! Skurven blir helt myk så man kan gre det bort med en baby hårbørste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå