Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Flere enn meg som har en irriterende mygg surrende etter seg? dette er en tråd der du kan komme med de utroligste historiene om hva dumme biomødre kan klare å finne på.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 hehe seriøst? hvor patetisk kan du bli? selvfølgelig må du regne med biomor, hun er tross alt MAMMAN, noe DU aldri vil bli.. sorry, men nå måtte jeg le godt altså,hehehehehehehe... hilsen stemor..)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 jeg er både biomor og stemor så jeg greier å se to sider Biomor til min steunge er ikke plagsom mot meg..hun og min samboer kan ha konflikter, men det er de om det. Jeg og hun har ikke noe problem med hverandre Så synes jeg ikke jeg selv er ei plagsom biomor til min ex dame heller Så er jeg og min ex venner og kan samarbeide og hjelpe hverandre visst det trengst. Mulig jeg er av den heldige sorten?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 I følge stemor her, er visst sjansen stoooooor for at jeg(biomor) kommer til å "stjele" BF tilbake, om han noen gang kommer i nærheten av meg;) Så jeg er vel som huldra i eventyrene, da? Og så er jeg visst utrolig skadelig for deres felles barn, så de kommer jeg ikke i nærheten av, noengang;) Og siden hun ikke er her for å fortelle det selv, så tar jeg på meg den oppgaven;) som du ser; jeg sier ingenting om hva jeg tenker om henne, så det blir hennes side av saken;) Hilsen en biomor.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 bare for å rette opp en evt misforståelse her hehe..ex dame kunne jo tolkes som exdama mi haha mente exn sin dame
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg vet... Jeg er sikkert patetisk. Klart hun skal få styre og regjere i mitt hjem. Stemor
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er både biomor og stemor, så det er sagt. Her har det ikke vært en eneste konflikt så lenge jeg har vært med i bildet (2 år), og håper virkelig det fortsetter på den måten. Anser meg selv som veldig heldig !
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 ifølge biomor her, så er jeg sjalu. Hun tar feil og kan gjerne fortsette med disse patetiske og dårlige triksene sine. Vi ler av henne. Til og med svigermor har skjønt tegninga. Biomor "betror" seg nemlig til henne.. Men det hun ikke vet, er at svigermor referer videre til meg..hehe
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 tydelig denne svigermora er til å stole på da. har du tenkt på at hun kansje sier ting om deg til hun ? at hun gjør akkurat det samme med deg som hun gjør med biomor ?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Er biomødre så plagsomme? Da var det vel bra at jeg blei adoptert vekk for å slippe min biomor. Eller var hun kanskje teit som adopterte meg vekk???
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 tydlig at du er sjalu på biomor.. hvorfor?? hun er ikke en større trussel en hva dere gjør det til vet du..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 hvordan kan du tillate deg å kalle en biomor plagsom?? er en mor som forguder sine barn å gjør det hun mener er til barnas beste plagsomt?? vist du føler hun tramper på livet ditt skulle du ikke invollvert deg i en mann med barn vettu.. biomor vil uansett være der, enten til glede eller pest for deg. men nå er det ikke dine følelser som er viktige her.. men BARNA.. å har du en mann som ikke tørr å sette grenser overfor biomor så er det din manns sitt problem å ikke biomor..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 Det gjør hun ikke. Såpass kjenner jeg min svigermor gjennom 10 år :-) Saken er den at biomor har hatt sine "stunt" hele tiden (også før min tid), -og nå er det min tur! Det er noe gæærnt med en eller annen hele tiden. Jeg har stått med åpne armer hele veien, men for nesten to år siden, forandret biomor seg helt og har snudd ryggen til meg. Veldig synd, men hennes valg. I en alder av 36 år så trodde jeg man kunne opptre litt voksent, men noen klarer dessverre ikke det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 anonym 19.01 Det er ikke vanskelig å tillate seg å kalle biomor plagsom... Hvilken naiv verden lever du i? "Fars problem", som du sier, kan fort også bli stemor og fellesbarn sitt problem også. Du vet heller ikke noe om far tør å sette grenser eller ei. Grensene våre er helt klare de, men det betyr ikke problemfritt samarbeid likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå