Gå til innhold

Dere som har født på St. Olavs Hospital


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvordan det var. Fikk dere god hjelp og oppfølging? Spesielt er jeg spent på om man får den oppfølgingen man trenger f.eks ift amming, når man skal på pasienthotellet. Er over termin og venter i spenning og kan være greit å høre andres erfaring med St. olav mens man venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med oppfølgingen jeg fikk på st.olavs! De er så snille og hjelpsomme der at det ble veldig trist å dra derfra etterpå. Jeg slet en del med ammingen, men de hjalp meg til jeg fikk det til. Bare skryt fra min side iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fornøyd jeg, dem var snille og hjelpsomme. Kjempe god mat på pasient hotellet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stortrivdes! Fikk mye hjelp under fødsel, men de la hele tiden vekt på at det var jeg som bestemte. Kjempeflott på hotellet. Ja, maten var farlig god!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke få roset de fantastiske jordmødrene på St. Olav nok. De var sååå snille og trivelige. Vi hadde det så bra både på føden og på pasienthotellet. Ville nesten ikke reise hjem etter 3 dager. Skikkelig nedtur å komme hjem å måtte lage sin egen mat etter den nydelige maten på hotellet....

Så du har ingenting å frykte, tvert imot:)

Har hørt så mye negativt om fødesituasjonen i Trondheim, men det var ikke slik jeg hadde forestilt meg i det hele tatt! Det var bare positivt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...