Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på gaver til tante/onkelbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva som er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På mannen sin side har de satt en grense på 150 kr. noe jeg synes er litt lite, men jeg har ikke noe jeg skulle sagt der. og kjøper jeg for mer blir de bare sure. på min side kjøper jeg for rund 500 kr. men det er fordi jeg bare har 1 tante barn foreløpig. men tenker at jeg komer nok alltid til å hvertfall kjøpe for 300 kr:)

Skrevet

Vi bruker rundt 200-300 kr på våres:)

Skrevet

Har bare 1 tantebarn, kjøper for 200-300 til ham.. alt etter hva jeg finner.

I år har jeg kjøpt en genser og en dvd til ham (4 år), ble vel ca 250..

Skrevet

Vi holder oss på ca 150 kroner fordi det er så mangen av dem :)

Skrevet

2-300kr. det gir jeg til stetantebarna mine også. Synes det må være likt.

Skrevet

Nå har ikke jeg tantebarn enda, men jeg har 7 søsken. 4 av dem har jeg lite kontakt med, men de flytter til Norge, og de skal få julegave av meg fordi jeg syns det blir mest rett. Til de skal jeg kjøpe for rundt 200-300 kr, og til de tre andre søsknene mine har jeg ikke helt bestemt meg.

Det blir jo isåfall klær, og å finne klær til to 12 åring og en 16 åring er litt vanskelig å finne til samme prisen.

Dessuten spørs det jo helt på kontakten og, syns jeg.

Skrevet

På mannens side: 300 (to barn der)

På min side: har foreløbig stort sett strikket gaver og det garnet koster i tillegg til arbeidstimer lar seg nok ikke måle, men det blir nok en del mer ja....

Skrevet

For meg selv har jeg satt ei grense på 200 kr. Vi har mange. Men prøver å finne skikkelige ting. Kjøpte i år til alle jentene kjmepe fine armband som jeg fant på nett tel halv pris....

Skrevet

Mie tante barn får 200kr hver + en sjokolade, helt umulig og finne noe til en gjeng gutter fra alder 14 til 18 ønsker seg jo bare ting som koster skjorta.

Skrevet

200kr og 300kr til de vi er fadder til....

er ikke meininga å ruinere seg heller og de fleste har alt de trenger....sånn tenker jeg da...

Skrevet

ca 200 kr

Skrevet

Bruker ca 200, har 12 tante/onkelbarn. To stk er jeg gudmor til, de får for ca 400 kroner. Ikke billig med jul nei. Vi slutter med gaver etter at de er konfirmert da.

Skrevet

Bruker ca. 300 kr på hver:)

Skrevet

Varierer en del. I fjor brukte vi ca 80 på den eldste, 99,- på nr 2 og 350,- på den yngste. Vet ikke hvor mye det blir i år.

Skrevet

jeg bruker like mye på hun jeg er tante til som min egen datter i julegave, men det er fordi det er søstern min sitt barn da! så det blir fra 500-1000 helt avhegig av hva jeg kjøper

Skrevet

Bruker ca 3100-3200kr på nevøene og niesene.

Fordelt på alle 15 da selvfølgelig :)

Så rett i overkant av 200 på hver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...