Gå til innhold

Nå er det ingen vei tilbake

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sendt ut noen innvitasjoner til juleverkstedet, så nå er det bestemt. Har sendt til de foreldrene jeg har på facebook.

Så nå er det ikke lenger bare en tanke jeg har, nå er tankene blitt til noe... hjelp...

Jeg har forøvrig ikke noen "hjelpere" ennå, men alt ordner seg nok.

Har jo samboern, aner ikke hvordan han er med tanke på å hjelpe masse unger på en gang, men han har jo faktisk vært vikar på en barnskole en gang, men det var før jeg ble kjennt med han.

Tenker som så at alt ordner seg nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei så kjekt da:) Det blir sikkert knallkos.

Jeg tenkte jo også litt på å herme etter deg. Men har slått det i fra meg. Det ble for masse stress nå før jul for vår del og da blir det ikke noe gøy. Men vi skal ha det med våre egne barn tenkte vi. Men det blir sikkert over flere dager..

Hvor mange har du sendt ut invitasjon til? Har du bestemt deg for mat, hva dere skal lage osv?

Skrevet

Du får huke inn et menneske med kamera, for det blir nok en minneverdig dag!

Supert at slike som deg står på og ordner ting for andre barn enn dine egne!!

Skrevet

Har foreløpig sendt ut til 6 unger, når jeg skal på jobb i ettermiddag skal jeg ta kopi og gi innvitasjonen til 3 til.

Er da ca 3-4 til som skal få innvitasjon.

Mat? Har egentlig ikke tenkt noe særlig, sjærer opp litt frukt, og serverer kanskje gløgg om de liker det, evt saft. Regner jo med at de har spist frokost før de kommer, så kan de spise lunsj når de kommer hjem igjen.

Har kjøpt inn litt, lerreter og sponbokser, samt julemerkelapper til pakkene. Må kjøpe julepapir, samt sjekke om jeg har maling som kan brukes til sponboksene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...