Gå til innhold

Er det noen fra -05 her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på det jeg, for det var da jeg selv var innom her sist :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er!! hadde termin 6.mars 2005, men han ble tatt med ks 3. februar.. så var vel meest aktiv i slutten av 2004 :P hehe

Skrevet

Jeg fikk i november 2005 sist.

Når fikk du din siste da?

Skrevet

Jeg var mest aktiv fra mars og til et stykke utpå året etter :) Har ikke mitt vanlige nick nå da sv.skapet er så nytt. Må ha litt hemmeligheter :) Men det dukker nok plutselig opp.

Skrevet

Bettamor; Da var vi garantert her samtidig :) Har du et annet nick nå du også kanskje?

Skrevet

Ja, jeg hadde nok et annet nick, men for å være helt ærlig så husker jeg faktisk ikke hva det var... hehe... :-) lenge leve de små grå...

Er du kommet langt på vei du da?

Jeg er nå 9+4 og har termin 6. juli.

Skrevet

Jeg hadde termin 23 januar-05, fikk 17 januar. Var veldig aktiv her inne da, men med et annet nick. (husker ikke nicket)

Skrevet

Jeg var rimelig aktiv her i 04-05.

Fødte i august 05.

Hadde også annet nick ;-)

Skrevet

jenta mi kom 11,10,05 :D

Skrevet

Ser sannelig ut til at dere er fra min "gamle" periode her inne :) Koselig å gå sammens igjen nå da :) Er 4+3 i dag, og fødte i nov. 05 sist :)

Skrevet

Jeg fikk barn i april 05 og var veldig aktiv store deler pga sykemelding da også. Fryktelig masse syteinnlegg i mars/april, hehe .o)

Skrevet

jeg har termin den 20des. :) så er ikke lenge igjenn på meg da :D

Skrevet

Så gøy! Yaddaline og trulto1, hadde dere samme nick den gang? Virker så kjent :) Regner med at dere kommer til å kjenne meg igjen den dagen jeg jumper inn her med mitt gamle nick, er liksom bare det som er meg :)

Skrevet

Jeg var også VELDIG aktiv her inne våren 05.

I følge gubben,"bodde" jeg her;)

Jeg fødte 3juli 05

Het da *10-juli-05-mamma* Var her sammen med Mairapus,tonebf,curly-mor,oldmajune osv osv.

Da var det mye mere aktivitet her inne syntes jeg.

Vi må få opp stemningen her igjen.

Jeg skal gjøre det jeg kan;)

Har termin 25 juni denne gangen er 11+2 i dag;)

Skrevet

Jeg var ogå her i O5.. fikk en gutt 18april 05..

men jeg fikk en gutt til 28april 07.

Nå venter jeg en jente 22april 09 :)

Jeg var ganske aktiv her inne.. i 05.. og litt i 07 og.. eller har egentlig vært her siden jeg ble gravid med nr 1 føler jeg..:P

Skrevet

Jeg var også her men hadde mange nick. Fødte høsten 05, og fikk en til våren 08. Venter nr 3 til våren igjen...

Var MYE mer liv her da ja!

Skrevet

hehe...jeg har vel hengt her siden januar 05...men har ingen barn enda da...hehe

Skrevet

Jeg har hatt Yaddaline hele tiden i alle fall, med diverse "vedheng" bak (terminer og overtidsdager og sånn) :o)

Er helt enorm forskjell i aktivitetsnivået her på Bim i 05 og nå - så jeg må innrømme at jeg nok henger mest på Dib denne gangen :o)

Nå er jeg jo spent på hva ditt gamle nick var da (om du ikke har sagt det allerede, bare at jeg ikke har lagt merke til det, hehe) - fortell!

Skrevet

lillebøllaspringmadrass; har du vært i aprilklubben 05 med et annet nick? *nyskjerrig* :o)

Skrevet

Åh! Gode, gamle gjengen du nevnte der Linn! Husker den som den var i går :D Og ja, jeg husker deg også Linn og flere av dere andre også :) Tenk så mye moro det var her den gangen! Vi får håpe vi klarer lage litt moro ut av denne runden også :) Jeg har veldig lyst til å røpe hvem jeg er, men jeg tør ikke enda. Er jo en fordel om ting er litt mer "offentlig" for de som er rundt oss først :)

Skrevet

Nå ble jeg ikke noe særlig nyskjerrig her asså;)

Er du en av "go gjengen"????hihihi sidetsidetsidet;)

Hvor mange uker er du på vei da?

Ja,vi er nøtt for og få opp stemningen her inne;)

Skrevet
:) Er 4+3 i dag, så spira er blomstrende ny :)
Skrevet

Hei hei !

Jeg var også veeeldig aktiv her 04/05.

Fødte en vakker jente 21.Jan 05 og venter nå en andremann 2 Juni 09 :)

Skrevet

Jepp. :)

Var ikke den mest aktive på skrivefronten, men jeg var her fra april til november i 2005. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...