November nurk, i Desember Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hallo er det bare meg igjen her, som i utgangs pungtet hadde november termin?? Dagene mine er lange nå om dagen. nettene lenger. Hadde håpet han skulle komme av seg selv. jeg er en uke på overtid. håper det ikke blir 2. men merker ikke noe. og alle føder rundt meg om dagen. T.O.M de som har trmin mye senere en meg. Vet jeg ikke bør tenke sånn. Men......
mammanov08 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er her fortsatt.. og jeg vet så absolutt hvordan du har det. Jeg begynner å tenke at kroppen min ikke er i stand til å starte en fødsel..hehe.. selv om dette er min nr 3. Jeg er 5 dager over termin nå, og er skikkelig deprimert til tider!! Har vært klar nå siden uke 37, ordnet med barnevakt dersom det skjer den og den dagen osv osv. Jeg blir skikkelig sur og misunnlig på de som føder til termin, og når jeg hører om de som er gravide tidligere enn uke 37 være såååå leie, ja det provoserer meg!! Men jeg vet det ikke er lengre enn en uke til nå, så er han ute og i armene mine...sukk.. Lykke til og klemmer fra meg
November nurk, i Desember Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 "Hører" hva du sier. Tenker bittert for meg selv. "Du sier så stolt at det er bare en uke til termin, men lite vet du om at det fort kan slenge seg på to til" Er det fler av oss der ute?
November nurk, i Desember Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 dytter litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå