2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Bursdag i dag og omgangssjuka, er det ikke herlig:P Ellers er jeg da forelsket for tide, litt deilig egentlig:) Håper alle har en flott dag:)
prinsessetamtam Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer med dagen, så får du feire med deilig kakefråtsing så fort du er frisk
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer med dagen! Håper du blir frisk snart da :-) Hvem er forelskelsen da? ;-) Fortell fortell...hihi
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Takk skal dere ha Hehe tør jeg si det? Jeg vet det vil komme en hel del reaksjoner på dette. Så jeg må bare påpeke at familie og venner støtter meg og synes det er greit, selv om det er noe uvanlig. Det er en jeg møtte på fest for noen uker siden, da visste jeg ikke alderen hans og falt pladask, så viser det seg at han faktisk er bare 17 år, blir 18 i februar.. Han er veldig moden for alderen og hadde dere møtt han ville dere ikke trodd han var 17. Men han er da det, jeg har bestemt meg for å ikke bry meg om aldere siden han oppfører seg såpass voksent og jeg er veldig lykkelig:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Så koselig! Alder har ikke så mye å si. Kos deg sammen med han og nyt forelskelsen :-D Dere er offesielt et par?
noLadyjustME Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Ijen-gratulere me dagen:) Gratulere me forelskelsen, og flotte bilder som desemberpiken;))
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk:) Nei vi er ikke ett par enda, selv om alle rundt oss ser oss som det Takk for det katrine, gøy du likt bildene;) Oh ja, for de som vil se, eller hetse for den saks skyld, så finner dere meg som desemberpiken på www.duo.no hehe
3 blå Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer med dagen kjære Var inne å smugkikka på bildene i går, og du er jo fin da! :) Har du bilder av denne mr.lova lova på fjesboka eller? Jeg er nå så nysjerrig av meg Håper du blir fort frisk nå da Klemmer fra meg og lillegutt :)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk:) Hm jo jeg har det, på bildene fra bursdagsfesten, hvit t skjorte, navnet hans begynner på Haa..... tenker du finner han da, bildene er tagget så Tusen takk for det, masse klemmer tilbake;)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Hva heter du på facebook? Vil så gjerne legge deg til om jeg får lov:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Veldig flotte bilder!! Ikke rart den unge herremann liker deg ;-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk;) Hmm jeg er ikke så keen på å skrive navnet mitt her inne, men om du sender en pm kan du få det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 gratullerer! :-) hihi.. omgangsyken går over, men vi får håpe at forelskelsen blir lykkelig og vedvarende :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2008 Takker Ja man får håpe det går rett vei for en gangs skyld, selv om jeg har vanskelig for å tro at jeg skulle være så heldig:O
mamma til lille lu:) Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 For en utrolig fin dag å ha bursdag på da, for d har nemlig sønnen min også som er hele 3 år i dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå