Gå til innhold

FIN jul/nyttårs kjole????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg finner ingen ting jeg... har ikke behøvd å bruke mamma bukser osv enda pga jeg har stor mage men ikke lagt på meg noe mere så bruker samme størrelse der enda!! MEN... jul/nyttårs klær?? hvor får man tak i det??? allt er jo for stort el lite eller ser helt jævelig ut! føles ut som om man må være 60 for å være gravid jo?? gidder ikke å gå i kjerring klær bare fordi jeg er gravid!!! Noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk www.la-vida.no- Kjempemasse fint, og kjempeservice. Spesielt merket Mama Licious er bra, jeg måtte bare gå opp en størrelse, da det nok er litt liten størrelse på merket... håper jeg.

 

Jeg bestilte en tunika som heter New Alfie tunika som jeg enten bruker som kjole eller med leggings under.

 

Jeg ba dem om å sende per brev for da gikk det bare et par dager, kjekt for meg som er litt utålmodig. Passer det ikke returnerer du bare.

 

Ellers har www.lookatmom.com en fin kjole som heter tunic rose.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er veldig mange fine kjoler både på lindex og b-young nå:))) de er stramme over brystet og vide nede,så de går fint an å bruke:) også er de ikke sånn typisk kjerring heller:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gina Tricot har masse fine tunikaer og kjoler.. stram til under brystet, og løs på magen :) Perfekt til gravide.. kanskje ikke de mest stæsja klærne, men det kan pyntes "opp" med smykker, sminke osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... ja, for de som har så vanvittig god råd!!.. Og har økonomi til å kjøpe en gravidPENkjole til nesten tusen kroner, til en eller to gangsbruk....bare en tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...