Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Tror jeg har fått litt mage bare over helga... Har vel 5-10 kg for mye, så jeg har litt ekstra rundt magen fra før, men nå ser jeg jo bare tykk ut!! Syns det er litt tidlig til at det skal vises at jeg er gravid, men gleder meg til at det blir en skikkelig gravidmage ut av dette. Får på meg dungeribuksa enda, men dette er jo bare så mye mer behagelig!!! :-) 9 + 4 i dag. Flere som har måttet ty til mammabuksa allerde, eller er det bare meg? :-S
Bassen&Spira <3 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Tror nok dette er veldig forskjellig =) Buksene mine begynte og å bli trange så tidlig.. men holdt faktisk ut helt til uke 18 med å kneppe buksa på diverse måter ved hjelp av hårstrikk =) å jeg skulle ha tvillinger.. hehe.. men jeg følte alle som var like langt som meg å som bare skulle ha en hadde mye større mage enn meg.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Begynte med mammabukser i uke 10 med nr 1.. Nå etter jeg var så innmari dårlig og gikk ned maaange kg så passer buksene fortsatt.. enkelte er litt store, men er nok ikke lenge før jeg må finne frem gravid klærne mine fra sist. Er 11+3 i dag
Curly-mor :) Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Oi! Der minte du meg på at jeg har måttet ty til den i uke 8/9 de 3 andre sv.skapene. Det betyr kanskje at jeg må se meg om etter noen bukser med strikk i livet snart det da. Har en par joggebukser som passer en stund, men man blir jo rimelig lei de også! Regner med at magen kommer like fort nå som de 3 andre gangene, så like dumt å være forberedt først som sist
Stine? Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Heisann=) Er 9+3 her og buksene strammer GODT:p Hehe, har begynt med hårstrikk rundt knappen og bruker tunika eller lange singletter og gensre:p Kan ikke avsløre alt enda!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 9uker på vei. Ikke antydning til mage. Men mulig det er litt arvelig det der... Mamma fikk antydning til mage i juli og fødte i sept..brukte egne klær hele veien, og bror veide 4,9kg. Mamma er 160cm og veier ca 60kg. Søstra mi fikk mage i april og fødte i juni. Hun brukte heller aldri mammaklær. Hun er lang og tynn. Håper jeg blir som dem!!!! Vil trene og leve som nå så leeeenge som mulig. Har ment å komme meg såpass at jeg får startet birkebeinerrittet siste helga i aug. Er påmeldt og håper å klare det.
Curly-mor :) Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jøss! Så du skal virkelig gjennomføre to store bragder på kort tid du da! Skal heie på deg jeg
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Så koselig!!!! Skal se det står en hel BIM gjeng på sjusjøen å heier!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå