Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 baker du 7 slag?? jeg gjør ikke det. vi baker : - pepperkaker - krumkaker - bestiller hjemmelaget kransekake - serinakaker - puffet ris med sjokolade
line_n & sara Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 varierer litt, baker alltid med en vennine, og vi får alltid nye innfall, i fjor var cocies med daim en stor hit!! et must, er kromkaker og havreflarn. i år skal jeg bryne meg på egendesigna pepeprkakehus, og noen cociesbarer med karamell og pecannøtter.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Baker delfiakake, serinakaker og pepperkaker. Og av de tre er det delfiakaken og serinakakene som blir spist opp...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Krumkaker maryland coockies kjøper en sort lefse av ei venninne får en annen sort av svigermor får smultringer/hjortetakk av svigermor julebrød Så håper jeg å bake fattigmann sammen med svigermor Kvæfjordkake og marsipankake. Så kjøper vi pepperkaker og litt anna sånn småkaker. Skal lage pepperkakehus i år også. Vi prøvde å lage i fjor, men det ble så skakt at svigersønn dro ut å kjøpte et ferdig stekt som vi bare limte sammen og pynta! Gjør et nytt forsøk i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå