*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 I morra skal jeg endelig få hilse på huleboeren min,prøver å fokusere på det,men gru følelsen er enda større,så klarer ikke slå meg til ro! Føler meg så forferdelig. Jeg har vært skikkelig lei,men synes det er skremmende at "imorra" skjer det! Det går nok bra,men er bare veldig nervøs. hehe. Babyen målte 4,2 på mandag og jeg får tanker som "håper ikke den vil sitte fast med hodet eller skuldrene" Jeg burde jo bare være gla for at jeg i det hele tatt får oppleve å bære frem ett barn? Håper jeg klarer å slappe av så godt som mulig inatt da,trenger dt til i morra. Sorry jenter,ble mye syt dette,. Noen andre her som har blitt igangsatt og ikke synes det var noen forsjell? Eller at det rett og slett er litt overdriving? Ha en fin dag:)
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Nå vet ikke jeg om du er moden eller ikke, men jeg opplevde ikke min igangsatte fødsel som ille i det hele tatt. Jeg var helt moden og hadde 2-3 cm åpning, så de startet med å ta vannet og gi meg klyster. Fikk endel uregelmessige rier av det som ikke var spesielt vonde, jeg ruslet rundt som vanlig, spiste middag osv (på sykehuset da). Fem-seks timer senere hadde jeg 5 cm åpning og de satte meg på siestimulerende drypp. De riene du får da er ganske intense og vonde, men mine var effektive også, jeg klarte meg helt fint uten smertestillende. Etter 3,5 time på drypp var ungen ute... Hopper bare over siste delen av fødselen for jeg opplevde fastsittende skuldre, det gjør sikkert ikke du. Tenk nå er det snart over. Masse lykke til!
UnaH Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Det er ikke gitt at fødsler som blir igangsatt er værre enn andre. Jeg har selv blitt igangsatt 2 ganger. Den ene var helt for foredelig, mens den andre var helt fantastisk. Leste en gang en tråd om igangsatte fødsler. Mange fine fødsler også blant dem som ble igangsatt. Skjønner at du gruer deg, fødsler er jo uansett tøffe, men håper du får en positiv opplevelse. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå