Gå til innhold

Ja, ja... I dag kom mammabuksa på! Puhh...


Bettamor - venter nr 2 - ♂

Anbefalte innlegg

Tror jeg har fått litt mage bare over helga... Har vel 5-10 kg for mye, så jeg har litt ekstra rundt magen fra før, men nå ser jeg jo bare tykk ut!!

Syns det er litt tidlig til at det skal vises at jeg er gravid, men gleder meg til at det blir en skikkelig gravidmage ut av dette. Får på meg dungeribuksa enda, men dette er jo bare så mye mer behagelig!!! :-)

9 + 4 i dag.

Flere som har måttet ty til mammabuksa allerde, eller er det bare meg? :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke henta fram mammaklærne enda, men nå begynner jeg å "slite" med mine vanlige klær, ja. Er mange bukser jeg må ha lagt bort, og føler at jeg "sprenger buksene veldig ut", selv om jeg bare er 8-9 uker på vei.. Så jeg må vel lete fram mammaklærne snart... Dette blir mitt 3.barn, så det er vel ikke unaturlig at jeg får fortere stor mage denne gang.

I begynnelsen var jeg veldig oppblåst, så jeg så gravid ut med èn gang syns jeg. Det har gått over, men nå har jeg "bare" en en liten kul på magen. Føler at "alle" ser på meg og skjønner at jeg er gravid, men vi tenkte å prøve å holde det for oss selv til i jula.

Selvfølgelig vil folk få vite det dersom jeg begynner med mammabukser, he..he.. Nei, dette er ikke lett! :-)

 

Kos deg videre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+5, og har vokst ut av 1 olabukse.. Får ikke igjen den siste knappen.. hehe! Syns jeg har stor mage til å være så tidlig, men kan jo hende den bare er litt oppblåst.. Ser gravid ut ihvertfall, og gleder meg til den blir større!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uken kom også mine mammabukser på :)

var ubehagelig å ha mine vanelig bukser på .

dette er mitt 4 barn og bare 6 måneder siden jeg fikk baby sist så magen spratt nesten ut denne gangen :)

er 10+ 2 i dag

Gleder meg også til magen blir skikkelig gravid og ikke bare små "fet "

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat kommet inn i uke 9, (9+0). Er jo litt stor fra før (ca 10 kg over min ideelle BMI)

 

Men ikke tatt fram mamma klær enda. Har kjøpt en da, men ikke tatt i bruk. Men kjenner at buksene ikke er like behagelige lenger. belte og linning er vonde!

Så det blir nok ikke lenge til før en mykere bukse blir tatt i bruk.

 

Men synes ikke jeg har forandret meg noe enda.. kjenner bare det er noe når jeg bøyer meg framover, når jeg sitter i sofaen=) ubehagelig.

 

Brystene derimot! De har forandret seg litt.. merker at bh strammer!

 

spennende dette=)

 

Lykke til alle sammen. Elsker å lese Deres erfaringer=)

 

 

Hilsen "første gang mor -77"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er fler...Er overvektig og i 8. uke. Var veldig deilig å ta på mammabukse. Er jo bare å dra genseren over. Magen har kommet allerede, sikkert fordi dette er nr tre. Men jeg gleder med også veldig til magen ser ordentlig gravid ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er stor fra før eller bruker størrelse 44\46 og merker ikke noe annet enn at flesket på magen virker blitt mer*ss*

Med min datter var jeg over 5 mnd før det syntes da var jeg 97 kilo da jeg startet svangerskapet nå er jeg ca 90,så jeg håper jeg bare trenger klær for vår sommer=)))

 

Men høres behaglig ut med mamma bukse. Ikke hatt det før jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wonder: Høres like ut i fasongen vi. Med førstemann og andremann brukte jeg ikke mamma-bukser før helt på slutten.Og det tok lang tid før det syntes. Men nå bare meldte behovet seg. Er så deilig med ting som ikke gnager og er trangt. Men kunne nok gjemt bort vidunderet en god stund bak magefettet ja. :):) Blir nok å tære på under amminga da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til mammaklærne må frem her heller! Herregud er jo bare 11+0 i dag, synes dette er tidlig altså, skikkelig kul her jo! På tide å si det på jobb nå skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+4 i dag og tydelig kul nå ja... De på jobb fikk vite det i helga... julebord... ingen vei unna der jeg satt med solo'n min hehe :-)

 

Synes det er veldig tidlig ja.

 

Samboern tar meg ofte på magen nå og sier at "her er det iallefall noe på gang"!!!

 

Etter at mammabuksa kom på som jeg skrev i hovedinnlegget så har magen gått litt tilbake igjen. Var tydelig veldig oppblåst, men nå begynner gravidmagen å ta form. Får fortsatt på meg dongeribuksa, men går mye i tights og tunika om dagen. Deilig!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Har nok litt mye "marsipan" på kroppen jeg og, cirka 5-10kg. Er i 11+3 uke. Nå passer ingen av mine bukser, så jeg har kjøpt sånne kjempevide bomullsbukser med strikk i livet, nesten haremsbukser, bare uten det "hengende skrittet" hehe. Ville liksom prøve å ha vanlig bukse så lenge som mulig! Jeg har en sønn fra før.

 

Det er jo så mange som sier at man ikke skal merke noe mage før i 4. mnd., men det er noe forbaska tull. Jeg synes det får oss med mage til å føle oss ekstra tjukke jeg.

 

Heia oss fordi vi har bebbis i magen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...