kattra Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde EL 24. tror jeg og i går kveld og i dag blødde jeg litt først brunt så litt tynt rosa, har noen erfaring med noe sånt? Kan det være festningsblødning? Hadde ikke det forrigesvangerskap og kjenner ingen andre symptomer (det er vel leventuelt litt tidlig). Noen tips om når en test bør slå ut?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det kan godt hende at det var en festeblødning:) En test bør slå ut om en ukes tid, kanskje bare om noen dager til og med:) Krysser fingrene for deg. Masse lykke til!
emilie Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 lurer og litt... hadde litt rosa på papiret i går, 12 dg ette tr(har litt uregelmessige syklusar så har ikkj ide om når el var...) har og hatt ein del slimaktig utflod(sorry ekle detaljar) festeblødning???? takk for evt svar=)
kattra Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk for svar :-) Blødde litt mer i går også og så ingenting, blir spennende å se. Jeg har ingen symptomer heller enda. Tenker å teste i helga.. Lykke til til dere også! Har dere barn fra før eller er det første? Jeg har 15 mnd gutt :-) Hadde vært artig med lillesøster/bror som ikke er så langt ifra i alder...
kattra Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Hurra! positiv test i dag :-D Ingen symptomer (men tisser litt ofte...) så trodde ikke det var i det hele tatt, men er nok tidlig da 4 (1), men kjempegøy! Hvordan gikk det med dere?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 å gratulerer så heldig du er!!:) jeg ventet ikm på lørdag men begynte plutselig å blø igår? tenkte også litt på festeblødning men så begynte det å gjøre vondt:( blør litt i dag også.....to dager du hadde disse blødningene?uten noe vondter i magen? *håperoghåpervettu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå