Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har vært hos legen med magesmerter. Blir innlagt på St. Olavs hospital i dag, da han ikke aner hva det kan være. Venter på taxi nå.... Så jeg blir vel borte ei stund. Vi tastes om en dag eller to tenker jeg :-) Kommer til å savne snuppa mi myyyyyyyye!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 lykke til, og masse god bedring!! Bli fort frisk igjen:) God klem:)
Mille** Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Huff da, stakkars deg. Lykke til på sykehuset da, og god bedring. )
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Takk, takk dere! Nå er jeg hjemme igjen UTEN den forbanna hormonspiralen!!!!!! Jeg hadde en infeksjon før jeg satte inn spiralen og gikk derfor på antibiotika før den ble satt inn. MEN det viser seg at den infeksjonen ikke var borte, så spiralen gjorde at det ble myyyye værre! Så etter magesmerter, feber og kvalme så er jeg hjemme med ny antibiotikakur og uten spiral! Aldri mer!!! Ellers så har jeg blitt veldig god venn med Ketorax (morfinlignende stoff) hehe....aldri følt meg så bra som etter en dose med det! Ble til og med kvitt ryggplagene jeg har hatt i 14 år.....en stakket stund vel og merke. :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Velkommen hjem igjen. Godt å være hjemme igjen tenker jeg. Hørtes ikke noe godt ut og gjør ikke at det frister å sette inn spiral.. Ja kan tenke meg du ble god venn med ketoraxen, god den og ty til;) Godt det er hjelp å få når en trenger det når en har så vondt. Håper infeksjonene forsvinner nå så du blir helt frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå