Gå til innhold

*yaey* endelig kan eg bli gravid med god samvittighet :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slete no siden sommeren med å få meg jobb.. så har sittet som ringevikar fram til no.. og bare hatt noen små oppdrag innimellom.. Og da vi egentli ikke ville bli gravid før vi vet jeg får jobbet opp rett til permisjons penger, så har vi ikke værtså alt for aktive med å bli gravid heller .. MEN i dag fik jeg tlf om en ledig stilling som vikar fram til sommeren, og muligens lengre.så da ligger alt til rette for at jeg kan bli gravid med god samvittighet :D begynner på mandag... Så no håper vi at vi ska få til barnevakt i helgen så vi kan reise vekk på julebord.. (da el er i helgen).. så dette blir spennende ... No bare gleder eg meg til vi blir gravide.... :D

*jippi* måtte bare juble litt her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med langtidsvikariat!:) Da er det bare å kjøre på framover, hehe. Håper spira sitter denne pp´n! Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

takk takk :) håper det eg også..... MEN har heldigvis ikke noe supert hastverk med å bli gravidem så det går sin vante gang :) Så lenge jeg er gravid iløpet av sommeren nå, så er vi fornøyd....

Skrevet

Gratulerer til deg =) Men du, jeg er litt i samme situasjon..Og har litt spørsmål rundt dette her...

Jobber som vikar 70 prosent frem til sommeren.. Men hva om jeg blir gravid i mai da f.eks å blir skikkelig dårlig sånn at jeg må sykmelde meg og vikarperioden slutter... Har vi rett på noen penger da??

Ble kanskje litt rot dette her, men håper noen forstår hva jeg mener =)

Skrevet

tror egentli det... for sykepenger som du får når du er sykemeldt gjelder like mye når de regner permisjonspenger..... eneste er jo at du må ha hatt inntekt 6 av de 10 siste mnd før fødselen...... Så da spørs det om du har arbeidet opp nok sånn at du har rett på dagpenger,, for da får du også penger i permisjonsperioden :)

Skrevet

ok, takk for svar.. Litt usikker på det du mente med dagpenger, men jeg skal undersøke ting litt nærmere når jeg blir gravid =) Vi begynte også å prøve å få barn når jeg fikk et langtidsvikariat, men nå er det ikke så lett å bli gravid som vi hadde trudd, derfor ble jeg litt usikker på det med sykmelding når min vikartid er over =) Men det ordner seg vel alltid =)

Skrevet

det gjør det nok skal du se :) Dagpenger er det man får når man er arbeidsledig og ikke har annen inntekt.... det får man når man har oppnådd en viss lønnings sum.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...