GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Kan noen hjelpe meg med to "mystery shops" til helgen (Fredag 5. eller Lørdag 6. Desember). Den ene er for Levis og den andre for Apple. Dette er svært lettjente penger og eneste kriterie er at du er norsktalende kvinne. Du får dekket reise uansett hvor i Norge du befinner deg! Mystery Shop går ut på at du skal finne ut av blant annet kundeservicen i bedriften og besøket varer fra 10-30 minutter. Arbeidsgiveren min er stressa og betaler store penger hvis du hjelper meg.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Kan godt reise til Bodø jeg, hva er lønnen? Og hvordan får jeg dekket flybiletten i så tilfelle?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Skal man bare late som en er en kunde?
GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Lønn avhenger av hvor stressa sjefen er. Jeg tipper et sted mellom 2000 og 4000 kroner. Men du må finne ut hvor mye fly- tog- eller bussreisa koster på forhånd. Glemte å si at du må fylle ut en rapport på engelsk. Den er helt grei og tar max 45 minutter å fylle ut. Vederlag blir utbetalt ca 23 Januar, gjerne via Paypal hvis du har det. Interessant?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Rapport på engelsk? Nei guri da tror jeg at jeg takker nei for jeg er elendig i engelsk!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Skal man ikke si fra når man er ferdig heller?
GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2008 95% av rapporten er multiple choice eller flervalgsvar som man bare taster inn. En liten del er beskrivelse med egne ord så objektivt man er i stand til.
lillespirenmin Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 kan godt gjøre det jeg,men legger ikke ut for reisen selv da... Synes det hørtes litt rart ut..tjener ikke så mye som mysteryshopper... hvorfor gjør ikke du det om det er så gode penger? Er det reelt er jeg på flyet lørdag jeg,men legger som sagt ikke ut for reisen selv...
GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2008 Rapporten må fylles inn i løpet av et døgn i form av et skjema som ligger på internett. Så du må også ha internettilgang
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Fant ut at flybiletten min ble og koste 3300 frem og tilbake på dagen, det blir i tilfelle et kostbart oppdrag! Må man skatte av fortjenesten?
GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2008 1. Jeg er ikke kvinne 2. Jeg bor i Tønsberg 3. Kjæresten min har termin nå
lillespirenmin Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 ok, men betaler arb.giver for reisen? vil ikke legge ut for en reise for så å ikke få det dekket. Har ikke så stort behov for å reise til Bodø liksom:)
GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke om de betaler reise på forskudd. Men jeg kan gi de e-post adressa di så kan du spørre direkte selv
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bor i Bodø, så om du ikke finner noen andre, så er det ikke noe problem å stikke innom butikkene.
GGMarcel Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. desember 2008 OK, da gir jeg de til deg. Mail meg på [email protected] så får du detaljer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå