lilletrollet Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Kommer rimelig regelmessig med ca 16 minutter i mellom og varer i 80 sek. Vondt som fy. I går blødde jeg litt, men det gikk også over. Har snakka med føden og de mener at jeg må bare smøre meg med tålmodighet.... Hvor i all verden skal jeg finne den da???? Magen har forandret fasong og er blitt mye lavere. Får ikke sove om natta når det står på, så nu begynner jeg å bli rimelig sliten. Klarer ikke å huske at det var sånn sist gang, men mamma påstår at jeg hadde det like dan med nr 1. Noen andre som har det like dan??? Har enda 20 dager igjen til terminen, men kan ikke forestille meg at jeg kommer til å gå helt til lillejulaften på denne måten. Kanskje får han rett, sønnen vår, at det sier bare "plupp" og så kommer ho ut.... :-) Må jo være overmoden med så mye maserier.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Kjenner meg igjen, dessverre. Bare maserier og lurerier. Holder på å bli gal! Håper du får sove litt på dagtid så du ikke sliter deg helt ut på oppløpssiden... :-) Nå føler jeg at jeg bor inni en liten boble hvor alt dreier seg om fødsel, fødsel, fødsel.... Nå skal jeg ut og kjøpe julegaver for å få noe annet å tenke på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå