Gå til innhold

Vært på visning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huset var ihvertfall skikkelig overpriset, 3 mill. for et hus hvor man må gjøre en god del, og huset var 20 år gammelt. Hadde absolutt potensiale da, var 225 kvm stort, men det som gjorde utslaget var at det ikke var spiseplass på kjøkkenet. Kjøkkenet var dessuten nyoppusset, men ganske stygt etter vår smak. Samme med badet, nyoppusset, men stygt.

Blir nok boende i denne leiligheten en goood stund til enda....*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo dumt det da, men dere får bare holde ut!!! Drømmehuset vil nok dukke opp skal du se:) Er sikkert vanskelige tider nå med all usikkerhet med øknoomi både her og der..

Og hvis bad og kjøkken ikke tilfredstilte deres krav er jo de de dyreste rommene og pusse opp. Men huset var stort ja:)

Skrevet

Ja, vi får bare holde ut, har ikke noe valg egentlig. Jeg var nesten villig til å se forbi det at det ikke var spiseplass på kjøkkenet siden huset var så stort og det var så mye bodplass. Er det noe jeg savner her så er det bodplass!! Men mannen min var helt klar på at vi ikke skulle ha det huset. Han er ikke så utålmodig som meg. ;o)

Skrevet

Ja du vil nok bli glad for det i lengden, at han klarer å holde deg igjen:) Bordplass er veldig viktig. Skulle ønske jeg hadde større. Det er ikke mulighet til å kjøpe tomt og bygge hus da? Det er min drøm å bygge hus. Men vi har arvet ett hus etter familie av mannen, betalte lite for det og har pusset det veldig opp nå, og stortrives med plassen det ligger. Så får bare ha det gamle, og blir misunnelige på alle som bygger nytt..

Skrevet

Drømmen er å bygge hus, men det er lite tomter å få tak i her. Mulig kommunen legger ut tomter i 2010-11, men det blir for lenge å vente. Vi trenger større plass nå, helst i går. ;o)

Skrevet

Ja det var litt lenge å vente. Går jo litt tid å bygge hus også. Skjønner hva du mener med dårlig plass. Dette huset er stort nok, men er så dårlig innredet til dagens bruk. (er nesten 100 år gammelt hus). Så så lenge dere kan bør dere være kresne på hva dere kjøper. Er veldig dyrt og veldig tidskrevende og pusse opp ett gammelt hus. Vi har holdt på i 7 år nå, og er enda ikke fornøyd. Blir liksom aldri ferdig.. Nå har vi jo da hatt pauser i opp pussingen, og fått tre barn på de 7 årene så hadde nok ikke tatt så lange tid om vi ikke hadde gjort det.

Skrevet

Jeg tror det er en fordel for dere at tiden går. Jeg tror at prisene synker og at de mellomdyre boligene blir mer tilgjengelige og dertil mindre dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...