Gå til innhold

Nettopp hatt MA, ønsker meg et lite nurk til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde MA for en uke siden. Vil vente en mens før vi prøver igjen. Hvis jeg får mannen min med meg da. Vi har tre fra før. Han føler vi har nok, egentlig, selv om han gledet seg til den skulle komme, den vi mistet. Tror nok jeg får han med meg. Tror han er redd jeg skal ta forhastede beslutninger.

Så da tenker jeg at mensen tidligst kommer rundt julaften, og at vi kan beg å prøve i januar en gang. Tidligst - prøver jeg å si til meg selv, slik at jeg ikke blir skuffet hvis mensen lar vente på seg, eller mannen min trenger litt tid:) Kan jo ikke lure ham heller..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre at du mistet:( Og det må være en ganske vanskelig situasjon når mannen din er litt usikker. Får håpe at mensen kommer til normal tid, og at dere får startet prøvingen i januar. Masse masse lykke til! Håper du blir gravid igjen med én gang, og at spira blir der i 9 mnd:)

Skrevet

Har opplevd det samme du og jeg da solsikke.

Jeg har også tre fra før og mistet i MA i oktober. Ventet en mens og venter spent på resultat etter første pp. Men min mann er heldigvis med på notene, men syns ikke vi skal stresse for mye,(han vil vel helst ha flest mulig pp så blir det mer på han he he)

Tenker mannen din egenlig vil jeg:) Lykke til!

Skrevet

Hei mammaigjen?. Ja, vi er visst mange i samme båt. Hører om utrolig mange som har mistet. Gjør det ikke så mye enklere når en opplever det selv, men er på en måte en trøst likevel.

Så spennende at dere har begynt å prøve igjen. Håper du snart sitter med positiv graviditetstest igjen. Er nok ikke helt feil for disse mennene og bruke noen pp før det klaffer, nei:) Kanskje min blir litt mer ivrig hvis jeg lokker litt med mer sex en periode! Tror ikke han er sålant vekke som han gir uttrykk for, han er som regel lett å overbevise:)

Masse lykke ti!

Skrevet

Hvor gamle er dine tre da solsikke? Her er det gutt 11, jente 8 og gutt 5. Blir en etterpåklatt nå:) Blir koselig det:)

Skrevet

Føler med deg, fikk beskjed om MA i dag. Har to barn.Håper vi kan prøve igjen, men tror ikke vi tør på en stund. Dette var tredje aborten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...