M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 alt føles så uvirkelig. Klarer ikke å oppfatte at jeg snart skal på sykehuset å føde, for så å komme hjem med lille gullet mitt.... Føler liksom at jeg skal være gravid lenge enda, men det er jo ikke tilfellet.. Noen flere som kjenner det likt som meg?
chrissy81 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Vi har termin på samme dag og jeg føler akkurat det samme som deg;))) Nå mer en noen gang virker det som om han aldri skal komme, fordi det virker så uvirkelig og heeelt sprøtt at det skal komme en baby ut av meg nå så snart.. Ikke merker jeg så mye til verken det ene eller andre av "plager" i forkant av fødselen heller...er egentlig bare mer sliten og trøtt, og det er det...Hvordan føler du deg??
MintCondition Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har 20 dager til termin nå, og føler det sånn jeg også. Klarer ikke helt å forholde meg til at jeg skal føde OG ha med meg en baby hjem rett og slett Dette til tross for at jeg har gjort begge deler før til og med...haha. Har ikke engang vogn og seng til babyen i hus vi, herregud for en gjeng. Formen er i grunnen strålende, gikk en lang tur i dag (3-4 km) i relativt kjapt tempo, så ingenting å klage på heller liksom Bortsett fra at jeg har kynnere av en annen verden nå da, men det hadde jeg i grunnen regnet med.
Nagilimia Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg føler at det for hver dag at det blir lengre og lengre unna, men har jo aldri vært nærmere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå