Gå til innhold

ordinær ultralyd i uke 20??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det litt sent da? Vil være 19+3 når jeg skal på ultralyd.Tidligere svangerskap har jeg vært rundt uke 17.

Det er kanskje pga. jula at jeg ikke har fått før i januar. Ville dere ringt og spurt om å få bytta timen? For de skal jo ha åpent i romjula også, og jordmora som bestilte ultralyd mente jeg kom til å få det i romjula.

En annen ting er at mannen min må ta fri fra jobb til den timen vi har fått, og i romjula har han fri. Hadde vært så mye enklere da.... Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått UL i min uke 19+4. Syntes også det var seint, men det haster jo ikke med å komme seg dit uansett. Den lille vil jo være en smule større også. :) De puttet deg nok inn der det var plass, for min del var det så å si fullt i ukene før.

Jeg er sikker på din mann tar seg fri for å være med, min gjør det uten nykker. Og det kan jo være godt å ha helt "fri" i romjulsdagene også, "Slippe" å stresse avgårde til sykehus, uansett hva grunnen til det måtte være. :)

Skrevet

Jeg har også fått ultralyd når jeg er 19+4, og tenkte i starten at dette var sent. Men så har jeg hørt av andre at det er bedre sent enn tidlig, for da er babyen større og man kan se ting bedre. Så jeg har bare slått meg til ro med dette, selv om jeg var litt skuffa i begynnelsen. Hadde håpet å få i slutten på desember,eller enda bedre, før jul. Men ble altså 6 januar på meg. Da har vi hvertfall noe å glede oss til etter jul også:)

Skrevet

Helt normalt! Jeg var når jeg var 19+4, og mine venninner har vært på ul ca samme tid +/-. De får fine bilder av babyen på denne tiden. Min samboer tok seg også fri den korte tiden dette tok. Lykke til;)

Skrevet

Jeg skal også i uke 20, er 19+1 når jeg har time til UL.

Skrevet

Ser det er mange her som skal på UL i sin 20. uke, så da får jeg slå meg til ro med det jeg også :o)

Mannen min vil vere med på UL så han tar fri, men er litt vanskelig da han jobber 2 timer fra sykehuset. Må sikkert bytte til en annen dag da det er enklere for han å ta fri.

Vi gleder oss veldig til å se lillegullet :o)

Skrevet

Jeg hadde ordinær ul når jeg var rett over 20 fullgåtte uker med førstemann. Var veldig flott det også. (OG UL var på lillejulaften, så en kjempeflott tidlig julepresang!) Med andremann var vi i begynnelsen av uke 18, syntes ikke det var noen forskjell i forhold til hvor mye man så, eller opplevelsen som sådan.

kjempeopplevelse uansett!

Skrevet

Jeg skal og på Ul i uke 20, så det er nok slettes ikke så uvanlig. De gir oss nok plass så snart de kan så jeg går ut i fra det er fullt i forkant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...