storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 og event lenge på overtid første gangen? var det vanskelig å få det innvilget?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det er jo noe man diskuterer både med lege og jordmor, man søker jo ikke direkte. Først så undersøker de jo bekkenet ditt om det kan klare og føde et stort barn og deretter blir dere jo enige om en "strategi" for selve fødselen. Har du lest de siste artiklene om Ks da?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Ble satt i gang føste gang pga stort barn, Hun ble 4605. Ks med nummer to pga stort barn og hun var 4695. Legen sa det var helt opp til meg, så det var ikke vanskelig å få det.
storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 har ikke lest de siste artiklene nei. Men fødte en på nesten 4,8 kg sist.Og han kom såvidt ut.Hadde han ikke kommet i det sekundet han kom hadde dem måttet knekke kragebeient hans. Han har også slitt med rygg/nakke pga tøff behandling under fødsel. og dette vil jeg ikke engang til,selv om det gikk bra med meg uten for mye revning. gikk riktignok 16 dager over da.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Det kvalifiserer helt klart til KS! Ring føden og bestill time for samtale. Så får du litt mer info om inngrepet og sånn også.
storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 takk for svar.Har lenge igjen,men sånne erfaringer gjør jo at en tenker ekstra.Vil jo gjerne føde vanlig,men da vil jeg ha GOD vekskontroll og flere UL,og event bli satt i gang FØR tiden.men spørs da hvor mye en kan stole på de UL liksom.Hørt mange som har fått feil vekt antydet...Men men,skal ha noen samtaler etterhvert ja=)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Jeg kjenner noen som måtte velge mellom å bli satt i gang 3 uker før termin eller keisersnitt. Hun valgte å bli satt i gang. Vurderingen ble gjort ut ifra at vekstestimering, symfusemål og at hun hadde hatt stort barn sist (og de blir jo gjerne større for hver gang).
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jo, vekten de estimerr er pluss minus en halvkilo, og det er jo mye. Legen som vurderte hun jeg kjenner la minst like stor vekt på magemålet og kvinnens egen opplevelse.
storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 ja,ikke sant,frykter en over 5 kg denne gangen:S hvordan var det å bli satt i gang så tidlig? ble jo satt i gang sist jeg og,men da på overtid så mulig kroppen var mere moden da.Selv om det var forferdelig intenst.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Kan jeg sende deg en pm, har ikke lyst til å legge ut alt for mye på nettet.
storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2008 det er forståelig=) men tror ikke jeg har PM jeg?
storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2008 da har jeg skaffet meg postkasse=)
storebror og junibaby=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2008 jepp,har svart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå